Gå til innhold

Gratulerer til alle heldige nygravide!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisan optimist

Jeg kan bare si hva vi gjorde, og det var å ta el test, hadde sex før positiv el test, samme dag og dagen etter, det var det. Ingen ting mer. Vi var kjempeheldige og føler meg veldig priviligert, har vel vært innom disse sidene et dusin ganger pr dag, helt utrolig hvor hekta man blir, ihvertfall jeg. Kom gjerne etter, det er jo så mange flotte damer her inne, som alle fortjener å bli gravide. Lykke til.

glad gyda

Hei,hei:)))

Det hørtes jo kjempebra ut,den oppskriften der!! Akkurat den jeg har fulgt denne pp + dobbel pergo og sex fem dager i strekk,både før midt under og etter EL:))

Jeg er kjempeofte på denne siden her,hekta jeg og,men har litt datatrøbbel for tiden!!!

Lykke til med den lille spiren og jeg VIL snart komme etter:))))

Utrolig glad på deres vegne:))))

Gyda.

Har prøvd akkurat det samme som deg i denne pp, sex hver eneste dag i 6 dager før, i og etter el. Kjenner enkelte symptomer, med om de er tante symptomer, ja det vet jeg ikke. De er jo nesten de samme frem til ikm. Har ikm 13 mai forresten.

Lykke til videre:)

Hei optimist.

Jeg er fortsatt gravid. 8 uker og 6 dager.... Er veldig forsiktig med å glede meg for mye, siden jeg har en SA bak meg. Min oppskrift er Bra med sex, pute under rompa etterpå og ligge i ro en go stund slik at svømmerne får mest mulig hjelp. Mannen min pendler så ut i fra når jeg skulle ha EL skulle ikke han være hjemme. Vi kosa oss masse med Sex helgen føre, og håpet på det beste. Har lest at sedcellene lever i fler dager. Det tok oss 9mnd å bli gravid igjen etter SA. Ikke mist motet!!!

Annonse

Hei på deg,ia70:))

Såå koselig å se at alt går bra med deg fortsatt:)))

9 uker i morgen da, det går bra denne gangen skal du se!!!!

Men jeg skjønner at du er litt redd,det hadde sikkert jeg også vært om det var meg som ble gravid igjen..nå i mai er det ett år siden jeg ble gravid sist(den eneste gangen)..

Nei jeg kommer IKKE til å miste motet,siden jeg ikke har noen barn fra før,er det ekstra viktig for meg å oppleve å få en eller to...

Går på dobbel Pergokur denne pp+ at mannen min skal ta sædtest på torsdag, og hvis det viser seg at jeg ikke kan bli gravid en gang til så skal vi søke ICSI eller prøverør...

Jeg gjør ALT for å oppleve å bli mor:))

Er så utrolig glad på dine vegne:)))

Er du inne på 1 trimester eller moden gravid??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...