Gå til innhold

Til dere nygravide damer her inne...........

3 gang

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er kanskje ikke helt nygravid lenger, er i uke 25 idag, men jeg svarer for det.

Jeg var så nysjerrig og spent. Akkurat som deg hadde jeg en rar følelse. Var nesten sikker på at jeg var gravid Klarte ikke å dy meg og prøvde å teste et par ganger før forventet mens. Men den slo ikke ut. Dagen før ikm derimot slo den positivt ut.

Hei igjen.

Jeg følte meg "annerledes" allerede 4-5 dager etter eggløsning. Følte meg småuggen, ikke veldig kvalm, men litt plus at jeg hadde litt rar smak i munn. Dette hadde jeg ikke med de to første barna.

Svangerskapet har vært ganske annerledes hittil enn de to andre. Fikk blødning i uke 7 (har aldri blødd en dråpe de to andre gangene). Det viste seg senere at jeg hadde to fostersekker, hvorav den ene var tom. Kanskje det var tvillingen som forsvant? Har vært ekstremt trøtt og sliten mellom uke 8-18. Følt meg helt utslått. Sånn var det ikke med nr. 1 men jeg husker at jeg var ekstremt trøtt i den perioden med nr. 2.

Har begynt å få bekkenløsning allerede i uke 22 denne gangen. Første gang slapp jeg unna, og andre gang kom det rundt uke 32.

Som du skjønner er dette svangerskapet tøffere enn de to andre. En ting er jo at jeg er 6 år eldre enn sist plus at denne gangen har jeg jo to "gærne" gutter som krangler og slåss, samtidig som de påstår at de er bestevenner, rundt meg.

Kan liksom ikke bare å gå å legge meg når jeg føler for det.

Uansett, lykke til med testen i morgen. Skal krysse fingrene for deg.

Natta.

Heisan snart 3 barns mamma

Ja klokken halv seks i dag, måtte jeg bare stå opp og ta en test, og det var ingen tvil den var positiv, bare så utrolig gøy, 7 tallet må være et lykke tall for meg, jeg har fått positive tester den 7 de andre to gangene også. Det er litt uvirkelig, samtidig som jeg egentlig hadde en følelse av at noe hadde skjedd.

vi får bli litt bedre kjent etterhver, solen skinner i dag, og det er bare så utrolig deilig.

gyda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...