Gå til innhold

Prøver her og jeg


storken

Anbefalte innlegg

Når fortelle gutten min at han skal bli storebror i desember??? Er litt usikker på når jeg skal si det. Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes også det kmmer ann på hvor gammel han er, men jeg tenker det er enklere å forstå når det begynner å vises :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er seks. Vi har snakka en del om det i det siste, han ønsker seg veldig en lillebror da!!! Aller helst en storebror, men det vet han ikke går:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er han jo stor, og forstår mye. Tror jeg ville fortalt han det samtidig som andre :) Synes det er for mye å forvente at en gutt på 6 skal holde det hemmelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

datteren min er 6 og hun klarte å overhøre samtale melom meg og mannen min dagen etter at vi fant det ut.

 

så vi var påpasselig med å fortelle at noen ganger går det ikke likevell og babyn blir borte. men at vi håper at vi får den.

 

sånn i tilfelle noe skulle skje, så fikk vi ufarliggjort det for henne.

 

videre fikk hun ansvaret å fortelle familien dette. noe hun gjorde stolt og høytidellig ved å duke på et glass reise seg på stolen og kremte høyt.

 

" mamma har baby i magen, men det er lenge til den kommer. endelig skal jeg få bli storesøster. takk for meg."

 

ganske søtt.

 

vi har tenkt å ta henne med på denene ul også så får hun se.

 

men vi har snakket mye om at ikke alle blir babyer men at de kan bli borte.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

datteren min gikk faktisk i flere uker uten å si det til noen, hun fikk lov å si det til en veninne og det gjorde hun.s å hadde de en hemmelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår datter på snart 4 skal også bli storesøster i desember. Har tenkt å fortelle henne det når det hele er offentlig. Er ikke noe vits å fortelle det for så å gå å være redd for at hun skal fortelle det til noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...