storken Skrevet 6. mai 2006 #1 Skrevet 6. mai 2006 Når fortelle gutten min at han skal bli storebror i desember??? Er litt usikker på når jeg skal si det. Noen som har noen tips?
-4.mai- Skrevet 6. mai 2006 #3 Skrevet 6. mai 2006 Synes også det kmmer ann på hvor gammel han er, men jeg tenker det er enklere å forstå når det begynner å vises
storken Skrevet 6. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2006 han er seks. Vi har snakka en del om det i det siste, han ønsker seg veldig en lillebror da!!! Aller helst en storebror, men det vet han ikke går:-)
-4.mai- Skrevet 6. mai 2006 #5 Skrevet 6. mai 2006 da er han jo stor, og forstår mye. Tror jeg ville fortalt han det samtidig som andre Synes det er for mye å forvente at en gutt på 6 skal holde det hemmelig!
♥sjiga♥ Skrevet 7. mai 2006 #6 Skrevet 7. mai 2006 datteren min er 6 og hun klarte å overhøre samtale melom meg og mannen min dagen etter at vi fant det ut. så vi var påpasselig med å fortelle at noen ganger går det ikke likevell og babyn blir borte. men at vi håper at vi får den. sånn i tilfelle noe skulle skje, så fikk vi ufarliggjort det for henne. videre fikk hun ansvaret å fortelle familien dette. noe hun gjorde stolt og høytidellig ved å duke på et glass reise seg på stolen og kremte høyt. " mamma har baby i magen, men det er lenge til den kommer. endelig skal jeg få bli storesøster. takk for meg." ganske søtt. vi har tenkt å ta henne med på denene ul også så får hun se. men vi har snakket mye om at ikke alle blir babyer men at de kan bli borte.
♥sjiga♥ Skrevet 7. mai 2006 #7 Skrevet 7. mai 2006 datteren min gikk faktisk i flere uker uten å si det til noen, hun fikk lov å si det til en veninne og det gjorde hun.s å hadde de en hemmelighet.
ingru Skrevet 7. mai 2006 #8 Skrevet 7. mai 2006 Vår datter på snart 4 skal også bli storesøster i desember. Har tenkt å fortelle henne det når det hele er offentlig. Er ikke noe vits å fortelle det for så å gå å være redd for at hun skal fortelle det til noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå