Gå til innhold

*Håpefull* og oso84 - Skravletråd!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Nå er jeg her :-) Jeg feilberegnet IKM`n min..så jeg er 99% sikker på at jeg er gravid...hihi.

iKM var forrige mandag, det er en uke siden i morgen..jippii!! Testene fra hurtigtest kommer på tirsdag, men jeg vet ikke om jeg klarer å holde meg så lenge, for da må jeg teste på Onsdag morgen :-( Får bare levere en urinprøve på legekontoret i morgen tidlig og heller nyte synet av resultatet på de andre testene når jeg kommer hjem fra jobb på tirsdag :-) hehe..

(hvis den blir positiv da, vel å merke) det her er så snålt...har aldri følt meg sånn før. altså, det har vel skjedd en gang i livet at jeg har gått over, og det var 2 dager, ikke mer..

Nå har jeg menssmerter av og på og greier.

Altså, dere vet sikkert den vondten dere får når dere er på do og flekken er i truseinnlegget, er liksom sånn, men blør jo ikke...

Litt småkvalm har jeg vært innimellom, men slettes ikke på morgenen. Det er ikke sånn at jeg har kjent etter kvalmen, plutselig kom den.

Er jo i 1 pp da...men hadde sex to ganger dagen før EL og en gang på morgenen på EL-dagen, så den lille bør sitte fast:-)

Hva med dere da?

Åssen pp er dere i, har dere brukt noe prev før, når er IKM, osv ? :-)

Så spennende at du er så langt over!!!! Ble skikkelig gira jeg nå! Har du ikke sånn "nødapotek" der du bor, så du kan løpe å kjøpe test der da? Nysgjerrig på resultatet kan man jo si!! =) Hvis du er gravid nå så er du jo råheldig, klaffa for deg i 1. pp å greier!! Hold oss oppdatert da!!

Jepp, Lille Lupp, bor i Tr.hjem jeg, men er tilflytter da, har bare to år på baken med denne byen=) Er du trønder? Sitter også å venter på mensen i dag, den kom ikke i går... Mindre menssmerter i dag, bare litt murring, men TR har en tendens til å plutselig melde sin ankomst her, enda det absolutt ikke kjennes ut som om hun skal komme i dag heller=) Hvis hun ikke har kommet innen tirsdag så er jeg offisielt over ikm! Jaja.... Hvordan går det med deg? Noen TR?

Jeg er i 4. pp, men jeg og forloveden er ikke av de som bruker el-test eller temper da! Tar det helt naturlig når vi føler for det! Tenkte å begynne å prøve den annehverdag metoden fra høsten av da, hvis ikke noe har skjedd! Men ganske sikker på at vi treffer på el alikavel, jeg har ekstremt stabil syklus!

Vi har ikke brukt prevensjon før, bare hoppet av i svingen! Jeg gikk et halvt år på p-piller, men det er 3, 5 år siden!

Dere da? Hvilken pp? Prevensjon?

Annonse

Er nok ikke trønder. Bor så langt øst du kan komme. Råde i Østfold bor jeg.

Ble 22 denne vintern og er sambo med en kjempesnill mann som blir 22 på slutten av året.

Jeg blir ferdig med studiene til høsten, akkurat tidsnok til at vi muligens flytter til et hus vi i disse dager driver og ser på. I en annen by da. Sambo sier at han flytter uansett, så jeg får vel bare henge på lasset.

Hvor gammel er dere da?

Jeg tenkte på Lille Lupp som spurte om jeg var fra Trondheim=) Er selv 20, og forlovet med en herlig gutt på 25, vi har vært sammen i 4 år! Selv er ikke vi ferdige med studiene før om 3 år, så da blir det giftemål. Håper da vi har en liten en som kan være brudesvenn eller brudepike!

Går det bra med ikm? Ikke kommet noe enda? Fått noen flere symptomer? Ingen ikm her i gården, skulle hatt den i går eller i dag, men blir ikke overrasket om den kommer på mandag! Sier det sånn at jeg er offisielt for sein hvis den ikke er kommet på tirsdagen! Har veldig stabil syklus, det er bare det at forige ikm kom på kvelden/natta så jeg er litt usikker på om det var den 8. eller 9. jeg skal gå ut ifra! Har 30 dagers syklus.

Har ganske mye menssmerter, men ingen ikm. Ganske "støl" også, så det er bare å håpe at den holder seg borte en stund til, men tviler på det=)

Hmm... Har du noen forhistorie med å være sein med ikm? Hvordan rar er du da? Ganske sikker på at du er det jeg også! Er litt amatør med tarot jeg da, men mamma spådde meg i helga og det ligger bokstavelig talt i korta at min graviditet ikke er langt unna, om ikke denne måneden så om ikke lenge! Kanskje jeg skulle snudd et kort på deg? Jeg er veldig amatør da, men har stor tro på at jeg også kan bli flink en dag! Hadde vært gøy å se, hvertfall=)

Annonse

ja det er jo litt tidlig,men har følt meg klar ganske lenge jeg:P jeg mener det er dette som er meningen med livet,hehe!

SA er veldig vanlig ja, men det er kroppen som rydder opp, vi må prøve å tenke minst mulig på det tror jeg!

har ikke noen tegn nei:( bortsett fra at jeg føler meg litt oppblåst!

hva med deg??

Vi har valgt å ikke fortelle det til mange at vi prøver netopp fordi det er tidlig! Mange glemmer at vi har et langt forhold sammen bak oss da!

Har så mange tegn... Men kan like gjerne bety at mensen kommer, så jeg skal bare vente å se! Er offisielt for sein fra tirsdag av, selv om ikm skulle vært i går eller i dag! Hender en sjelden gang i blandt at ikm kommer en dag på overtid, men lenger tid enn det har aldri skjedd før! Glad jeg har en stabil og god 30 dagers syklus;-)

Eneste tegnet som jeg aldri forbinder med ikm er vond korsrygg, det har jeg nå, men har det aldri i forbindelse med mensen!

Hvor i landet hører dere til da?

Jeg er ganske oppblåst ja...særlig på kveldstid. Det er da jeg føler meg rar. Jo, har ganske så rart vondt/ubehag i magen, kan ikke forklare egentlig.

Skal ta test hos legen i morgen tidlig, så jeg oppdaterer dere etter jobben i morgen :-)

jeg har også litt vondt i korsryggen,men tror det er fordi jeg har stått rett opp og ned hele dagen på jobb! i finværet..snufs..

jeg er født og oppvokst i trondheim, og trives her:)

hvor er dere fra da?

tenkte å teste imorgen jeg også, det blir spennende! og du må skrive resultatene dine fort,hehe, er så nysgjerrig;)

masse lykke til da!!

Jeg er tilflytter i Trondheim, har bodd her to år til høsten=) Så spennende at dere begge tester i morra da! Blir det morgentest på deg da lille_lupp? Har fri i morra jeg så hvis dere får det til så stikk gjerne innom med resultatet, skal krysse fingrene for dere!

Glemte at det var 30 dager i april måned... Det vil da si at jeg har ikm den 7. eller 8. istedenfor den 6. eller 7. så er enda et par dager til jeg kan si at jeg er for sein! Glemmer ofte at det til tider er kortere måneder, så er ikke første gangen jeg har regna feil...:/ Men er sikker på min 30 dagers syklus da=) Bare det at begynte med spotting den 8. april klokka ni på kvelden, og kom skikkelig i gang med mensen natt til 9. klokka ett, to tida! Hvilken dag kan jeg da vente ikm? Huff.. Forvirret nå... Er hvertfall for sein hvis den ikke har kommet innen onsdag:D

Ingen tvil om at ikm var i dag, fikk den nettopp! Prøver å finne ting jeg kan være glad for i dag... Kommer frem til at jeg er glad for at jeg drar til syden neste helg, jeg er glad jeg er ferdig med mensen innen da, og sist men ikke minst; jeg er glad jeg har så stabil syklus! Etter å ha lest her inne om folk som er leeenge for sein, men alikavel får ikm så skjønner jeg at jeg er heldig at ikm kommer på dag 30, det er bænkers uansett=) Er den da for sein, så kommer den vel ikke heller!

Hvordan går det med dere to jenter i dag? Ingen ikm håper jeg??

kjipt at dere har fått tante rød da! men er vel greit å vite det for sikkert også!

jeg har ikke fått mensen enda, tok nettopp en cb.. det var en SUPERSVAK strek. kjæresten min sier at den var negativ, men at streken bare skinner igjennom.. jeg tror det er litt hcg-rester igjen etter SA jeg da.. men hvis jeg ikke får tr innen noen dager, skal jeg teste igjen, for hvis streken er blitt tydligere da, må jeg vel være gravid?!

men tør ikke håpe på noe, det er jo vanlig med litt lengre syklus etter en sa..

og hvis jeg ikke er gravid, har jeg bestemt meg for at denne mnd er mnd for å bli gravid!! er dere med på den eller? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...