Gå til innhold

noen som vet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, er det vanlig at oppblåstheten i magen varierer fra dag til dag når man er gravid? At den kan være kjempe oppblåst en dag, mens den er mindre en annen dag? Og hva med stikkingene i sidene, kan de også variere fra dag til dag, eller er sånt der hele tiden? evt når er det vanlig at de roer seg litt? føler symptomene kommer og går liksom..

 

rundt uke7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er vanlig. Jeg hadde det på samme måte i forrige svangerskap og har det slik nå også. For min del synes jeg mye ble bedre etter ca 12 uker, men det kan sikkert variere fra person til person.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kan bare snakke av egen erfaring jeg da, men oppblåsheten hos meg varierte fra dag til dag...

Men jeg mener å huske det liksom alltid var *litt* der..imens andre dager var jeg heeeelt full. :)

Stikningene varierer i takt med at livmoren din strekker seg.

Noen dager kan være fulle av stikk (og litt panikk dersom man tror det er noe galt) imens andre kjenner man ingenting.

Husker ikke når det roet seg jeg, stikkningene var der hele tiden, men mye til å begynne med, livmoren skal jo tøyes og bli stoor vet du.

Mener oppblåsheten ble mer eller mindre borte etter 3-4 mnd.

Men så har jeg hukommelse som en sil om dagen , så jeg kan godt bomme på 1-2 mnd altså..hehe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for raske fine svar.. godt å høre at det varierer. de siste dagene har stikkeingen gitt seg litt, mer som et press nederst mot bekkenet nå de siste dagene, men har i ca to tre uker gått med masse mensliknende smerter, så derfor begynte jeg å lure litt nå.(og plutselig merker jeg ingenting) og i går var magen så sinnsykt oppblåst og hard liksom (mamma lurte på om jeg var i 3mnd) mens den i dag har vært betydlig mindre....kun litt oppblåst. ar mistet en gang før, så panikken kommer ed en gang det ikke kjennes noen ting. og når den var så mye større i går, måtte jeg bare forhøre meg om det er vanlig at det varierer både i str g symptomer. Kan det hende at livmoren har en pause i tøyingen rundt denne tiden?

 

må slutte å spekulere, blir jo helt skrullete:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...