Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei evapia, jeg har omtrent ikke hatt kynnere i noen av mine svangerskap (tredje nå) men har født før tiden begge gangene. Er som sagt nå i mitt tredje svangerskap og sa senest igår til mannen min at jeg synes det er rart at jeg ikke har mer kynnere, det er vel noe som tar seg opp for hvert svagngerskap??

snart_3_barns_mor

Bare for å gjøre deg enda mer lei.....

Hadde så mye, sterke og regelmessige kynnere at jeg var utslitt og ble lagt inn for å sove 8-9 dager på overtid. Gikk likevel 14 dager over, og hadde da modningsgrad null,,,,,,

Men, mange modnes jo, og når det er modent kan det fort starte!

Lykke til!

Heisann..

Nå ja, har da hatt sikklige kynnere i fra j var ca 7,5mnd på vei.. Kynnerene mine holdte på i mange mange dager,og til slutt ble j sendt inn på sykehuset for en skjekk, for å se om j hadde åpning osv..For hvis mann går for lenge med kynnere, sikklige kraftige over noen dager.KAn det aktivisrer rier nemlig sa dem på sykehuset, derfor sjekka dem om jeg hadde åpning osv.. Men det hadde j da ikke..

Er nå i uke 38 , noen dager har j så sterke smerter at j venna mine tror det er fødsel på gang, men så går det over.... Kynnere kan mann ha er mann mye stressa, eller går mye står mye på jobb f eks...

Nå er jeg sååååååååå lei .... blir jo så sliten da..

sist uke hadde j 5 dager med kraftige kynnere, kom så tett å..med bare 5-min mellom og 2min ..osv...

Da trodde j det var fødsel snart, men neia

Veit at vi som er flergangs fødende kjenner dem tidligre og oftre enn dem som er førstegangs fødende..

Der var det en sterk kynner,,, uff lei assa,,,,

Når mann snakker om kynnere,, ærsj,,,

MIn er slik: magen strammer seg, klarer ikke¨å puste omtrent, kjenner sammentrekinger i underlivet og så er det kjempe vondt...

Håper lille gutten min kommer snart .

ha en fin kveld.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...