Gå til innhold

Herregud,vet dere hva jeg har begynt å tenke på???


Gjest

Anbefalte innlegg

Tenk om jeg ikke er gravid likevel?Er snart 10 uker,men har veldig lite symptomer,og tok bare en test som var knall positiv(tok to sist gang).

 

Så har jeg tenkt på at,her går jeg og forteller folk at jeg er gravid,også drar jeg på ultralyd 31 mai(er da 13 uker)også er det ingenting der!

 

Hehe,mye rart en kan inbille seg......Det hadde vært så flaut!

Jeg har jo ikke mens eller noe,så jeg bør vel være ganske gravid men:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, sånn har jeg også tenkt. Jeg er 7 uker på vei, og kvalm etc, men tenkte her en dag, hm, hva om jeg bare innbiller meg det hele... tok bilde av positiv test, så det stemmer jo, men tja. Som du sier, en tenker mye rart!.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,jeg tenker liksom sånn at tenk om det var noe feil med testen,også går jeg her å innbiller meg at jeg er gravid.

Kommer på UL og legen sier:neimen,her var det da ingenting!

:o)

DET hadde vært flaut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også tenkt!!!

Legen ville ikke ta blodprøve for å bekrefte graviditeten da jeg var der- hun sa at dersom jeg hadde testet positivt på CB så var jeg gravid.. Men jeg tenkte også på at det villle være pinlig å komme i 18 uke på ul også var det ingenting der... Selv om jeg har vært kjempekvalm og trøtt og har hatt ømme pupper som vokser og blodårer som utvider seg... Men så var jeg på privat ul i uke 11- og da så jeg noe bittelite som bevegde på armene -veldig deilig..

Så du er nok ikke alene om å tenke det - og du er nok gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha..jeg gikk også å tenkte sånn..tok TRE tester hjemme bare for å se det EN gang til liksom....

 

Da jeg hadde time til jordmora var jeg skikkelig nervøs da jeg venta på å komme inn, og da de dro med urinprøva for å sjekke den så var jeg fremdeles redd for at de skulle komme ut og se dumt på meg og si : "Der var det ikke mye graviditet å skryte av nei!"

 

Men nå er jeg "bekreftet" gravid..og det er godt! :)hehe vi er snodige vi damer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn tenkte jeg også en periode. før jeg fikk se på ul i uke 9.

 

så det er sikkert litt vanlig å tenke litt sånn..hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i uke elleve, har fått ganske mye mage også, men tar meg i å tenke at jeg kanskje bare har spist litt mye i det siste! Venninnene mine bare ler av meg når jeg sier at jeg kanskje ikke er gravid likevel...vi er rare vi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker slik jeg oxo. Holdt på å gå på en slik blemme engang. Jeg følte meg gravid men hadde småblødninger 3 dager rundt menstiden. Tok en test to dager etterpå og den var positiv. DA jeg kom til legen rundt det jeg trodde var uke 12 , så var jeg bare 8 uker på vei. Hadde vært flaut om det ikke hadde vært noe der. Dette var mitt 3. sv. skap, og jeg må si jeg har tenkt tanken ved sener graviditeter, ja. Skal på ul i morgen ( 11+5 ), så da får vi bekreftet om det er innbilt eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEHE. Jeg tok først 4 tester som alle var positive med en gang jeg fikk mistanke. Og så gikk det et par tre uker og jeg tenkte at det hadde vært greit å sjekke en gang til, bare for å være på den sikre siden likssom.. Den 5. testen var også positiv.

 

Nå tror jeg ikke jeg skal ta flere...Skal til legen på tirsdag

 

 

Hilsen clear blue 06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, er nesten sånn selv, er 11 uker i morgen, og i helgen så var jeg plutselig helt normal igjen, ikke engang oppblåst i magen. Nå er jeg førstegangs, og har ikke hatt noe særlige symtomer idet hele tatt, men ble litt bekymret da jeg plutselig ikke følte meg gravid i det hele tatt, den lille magen var også borte.

 

Men i går begynte stikkningne i livmora litt igjen, så da tenkte jeg at det er det nok noen der alikavel.

 

Skal til Jordmor 23. mai, da er jeg 13 uker, så får vente å se hva hun sier, før resten av folket får vite at jeg er gravid.. Det er så mange som vet det alerede. Ikke lett å holde seg vettu.

 

alt er nok i orden med deg også! Ha en strålende dag videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...