Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Tenkte jeg skulle fortelle om en artig gaveartikkel for henne.

Den heter Wish Pearl og er et helt nytt og annerledes produkt i Norge.

Wish Pearl er et gavesett som består av en ekte full musling og et vakkert Sølvsmykke i forskjellige varianter.

Ettersom muslingen aldri er blitt åpnet blir personen som får gavesettet den første til å se perlen. Hun kan da etter gammel folketro gjøre et ønske.

For å finne perlen ligger det med en liten skje i pakningen som en kan lete etter perlen med. Det blir som en skattejakt!!

Da muslingene er gjennomlyst er det 100% sikkert at det er en perle i hver musling. Perlene vil være rund og fin og mellom 5-8 mm.

Da håper jeg at jeg ga deg et annerledes og artig tips til neste julegave, bursdagsgave, konfirmasjonsgave etc.

Det blir garantert en gave hun aldri glemmer!!

klipp ut og lim inn i din søkerute...

Sjekk ut : http://www.wishpearl.no/index.asp?a=0383

Med vennlig hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Artig, men hyllefyll for min del!

Skrevet

og takk til deg for dagens reklame...

Skrevet

Tror også dette er reklame! Synes å ha lest samme innlegg for en tid tilbake!

Skrevet

ja, bombesikkert REKLAME - la det samme innlegget inn på dåp/navnefest også, samt samme innlegg flere ganger på flere steder

Skrevet

Jeg foretrekker å ha perlene mine ute av skjell og slik, boret hull i og tredd på en snor :-) Hvorfor kaste bort tid med å rote rundt i et slimete skjell for å finne et lite perlegryn??

Skrevet

Jeg har åpnet to slike skjell selv og syns det var ganske spennede. Jeg var vel 6-7 år gammel kanskje. Har perlene enda som minne og kommer til å bruke de i et smykke en gang. Syns ideen er god jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...