Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 18. men magen min er diger... eller til å være i uke 18 da. alle komenterer at den er så stor. jeg er i tilegg førstegangs. ser bilder av dere med magen og min er mye større, enda magen jeg så sist nå var i uke 25. fikk vite at vi har tvillinger i familien.. men erlig talt, det hender vel ikke meg, jeg kan ikke være så heldig å få to.. eller er jeg heldig da? huff.. dette er noe som virkelig tar opp tankene mine om dagen. er det noen med erfaring, som bare hadde en likevel? jeg kan ha kommet lenger, men det er bare snakk om to uker, å d utgjør ikke mye, magen har vert stor lenge.. ble litt langt dette.. men håper på svar=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! 17 fullgåtte uker i dag, og den siste uka har det bare sagt "poff". Jeg hadde ikke så stor mage ved forrige svangerskap så tidlig. Vi får håpe at det ikke er flere enn en.....

Skrevet

Man er ofte hoven i magen i begynnelsen også, så det behøver ikke å bety at det er tvillinger selv om man synes man ser stor ut. Men det kan jo hende? :) Det begynte å synes ganske fort på meg også. Får hele tiden kommentarer på at jeg er så diger, men jeg synes egentlig ikke at jeg er det selv. Magen min er derimot lav og står ganske langt ut, og jeg er litt svai i ryggen i tillegg. Kanskje derfor den synes så godt. :) Forresten er jeg snart ferdig med dette trimesteret, så det er kanskje ikke så merkelig om magen har vokst litt likevel.

Skrevet

men hva hvis det er to da? skal en ikke være glad for en så fin gave også? det kan bli tungt da, vi er veldig unge selv.. men.. hva gjør man for å stoppe naturen..

Skrevet

Jeg er i uke 19 og magen min er veldig stor! Spesielt litt utpå dagen og kvelden! ! Vet det bare er en der inne, har vert på UL.

Tror det er veldig forskjellig fra folk til folk og fra graviditet til graviditet!

Kos deg med magen din! Uansett om det er en eller to der inne! Det får du jo snart vite!

Skrevet

Hei!!!

Jeg er i uke 16+3 og har begynnt å få en synlig mage. folk spør meg om jeg er gravid uten å være flau for det vist du skjønner hva jeg mener... jeg er kjempe gla den endelig viser at jeg er gravid, har llagt litt på meg dette svangerskapet og føler jeg de siste uken har gått rundt med en " fleske mage". har ikke barn fra før

Skrevet

Ifølge mine venninner og mamma er dette med mager veldig forskjellig fra person til person og svangerskap til svangerskap. Jeg er 18 + 6 og buksene har begynt å stramme de siste to ukene, men det er ikke merkbart for andre enn meg selv og samboer. Når har du ultralyd? Jeg synes foresten at tvillinger hadde vært gøy, to fluer i en smekk liksom ;)

Skrevet

Ja, jeg er også i uke 18 og har fått temmelig bra mage ja.... Er i mitt andre svangerskap.

Skrevet

Er i slutten på uke 16, har selv fått veldig mye mage denne gang. Vet at det bare er en, var på ul i uke 9. Er tredjegangs, får snart ikke en bukse på meg.. Må vel kjøpe meg mammabukser...

Skrevet

Hei!

Jeg er i uke 25 og mange

ukjente tror jeg snart skal føde!!

Har skikkelig stor kulemage, og har helt fra begynnelsen vokst og vokst...(måtte kjøpe mammabukse i uke 8)

Dette er helt normalt, alle har forskjellige mager,og vokser i forskjellig tempo så tror ikke du trenger å tenke så mye på det.

Skrevet

JA!!

Fikk mage ganske tidlig, Men det er jo kanskje ikke så rart da, jeg venter jo tvillinger =) (jente og gutt)

Er i uke 27 i morgen og alle de jeg møter som ikke vet at vi venter tvillinger sier til meg at "det er vel ikke lenge til du skal føde du nå???

Og det har de sagt GANSKE lenge.

Dere kan jo tenke dere at i uke 30 så er man så stor som de som venter en er i uke 40.....

Skrevet

Jeg er i uke 16 nå, og syntes ikke jeg har mage nesten i det hele tatt. Får fortsatt på meg noen av buksene mine i str 34, og resten er 36...

Jeg var hos jordmor i forrige uke, og hun sa alt så normalt ut..Er også førstegangs, og de sier jo at man ikke trenger å få like fort mage da, men når det skjer så skjer det vel skikkelig da :-)

Skrevet

Heia

Jeg er i uke 17 og har brukt mammabukser siden uke 4! Er ikke så høy og verken tykk elller tynn, men kjempestor!! Er andregangsfødende, men var like stor første gangen, og jeg vet det ikke er tvillinger!

Ikke bry deg om hva ander sier, noen er store andre er små!!

Kos deg med magen og nyt at den strutter!!

Skrevet

hei. jeg er 19+3 uke og har også stor mage. ser nesten ut som jeg skal føde rett rundt hjørnet.. mange har komentert det.. har også tvillinger i fam.ventet tvilling i fjord, men det ente i en ma. men jeg venter ingen tvilling nå. har vært på en del ul. livmoren min er vist litt stor. noen blir store andre små. ingen kropper er like vettø. kos deg i svangeret og magen din. lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...