Gå til innhold

Når snudde barna deres seg for første gang???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 mnd fra rygg til mage. Nå når han er 5 1/2 har han enda ikke snudd seg den andre veien, men bekymrer meg ikke. Snur seg 360 grader på gulvet og leker i sin egen lille sirkel. Alt til sin tid!

Snudde seg fra mage til rygg da han var 6 uker. Trodde at det var et uhell. Men så etter hvert at han gjorde det bevisst. Trekker det ene benet litt under seg, skyver fra med armen og vipper for å ta fart. Kommer seg på siden og derfra på rygg. Er ikke så begeistret for å ligge på magen så han snur seg så fort han har mulighet. Og blir kjempe irritert om vi prøver å hindre han eller han selv er for trett til å klare det. Blir ikke mye mageleie her, kan jo ikke holde han fast :0)

Annonse

Er nok lettere for vår gutt å snu seg fra mage til rygg, men ikke uhell :0) Nå driver han og prøve å snu seg fra rygg til mage, kommer nesten over på siden. Spennende å se når han får det til. Må legge til at han helt siden fødselen har vært veldig våken og aktiv :0)

Annonse

jenta mi snudde seg fra rygg til mage 5mnd og 11 dager. To uker senere hadde hun mage til rygg i boks. Nå er hun litt over 6 mnd og ruller flere meter bortover gulvt, under bord, og bort til stoler, og så må "plukke" henne fram igjen fra både her og der. :) Hun begynte å rulle veldig plutselig, hadde ikke trodd hun kom til å begynne med det på leeenge, for hun lå så "pladask", men en dag kom det... :)

Førstefødte snudde seg fra rygg til mage bare det rett før hun var 5 mnd og det tok litt tid før hun snudde seg fra mage til rygg, når husker jeg dessverre ikke.

Lillegutt nå snudde seg fra rygg til mage rundt 3,5 mnd 4 mnd fra mage til rygg, jeg skulle ønske at han gjorde det enda jeg.

Du må ikke engste deg, det kommer når det kommer, det er ikke noe å stresse for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...