Gå til innhold

Kan ømheten variere?


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Kan ømheten i brystene variere... Er så livredd for å miste symptomene, så jeg går rundt å klemmer meg på puppene hele tiden. Er så redd for å ha en MA som sist....:(

Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Varierer veldig hos meg. Alt fra så vondt at jeg våkner hvis jeg snur meg i søvne, til ikke vondt i det hele tatt. (Siste får meg til å tro at noe er galt.)

 

For det meste har jeg litt vondt, men ikke så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det samme er det hos meg... I dag morges var jeg øm, og etter sykkeltur er jeg ikke så øm.... Jeg blir så bekymra jeg...vil gjerne ha alle grav. symptomer sånn at jeg vet at alt er ok...

Men har vært ganske kvalm i dag da, i forhold til de andre dagene jeg ikke er kvalm i det hele tatt....

Åååå, nå er jeg redd noe er galt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke lenger øm i brystene, ikke i det hele tatt. (12+3)

Var hos legen på tirsdag , og han hadde ul appartat, og alt sto bra til!

 

Så jeg tar det ikke så tungt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våknet i natt - uten ømme bryster - og tenkte: "Der gikk det galt" Fikk ikke sove på lenge - og forsov meg ... Mannen min begynner å bli litt stressa - allerede! - av meg, tror jeg. I går natt våknet jeg og trodde jeg blødde - midt mellom sove og våken fasen.

 

Senere i morges var vortene ømme igjen - men jeg er også livredd for å miste symtomer. Skulle ønske tiden fløy nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være normalt at ømheten varierer. Jeg er ikke så veldig øm idet hele att jeg da, men er sår til tider og noen ganger litt øm om kvelden, litt av og på. Men jeg kjenner at de er hardere enn vanlig.

 

Alt er nok normalt, det finnes nok ingen fasit på hvordan symtomer man skal ha og hvordan et svangerskap skal være, så jeg bare håper på det beste jeg, at alt er i orden med lille i magen! :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...