Gå til innhold

Ultralyd idag 9+5 (lagt ut bilde)


Mamman til Maya Dénize

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen idag var jeg og min kjære på ultralyd og sett den lille, ble satt en dag tilbake på termin, så nå er det 7.des.

Vi fikk også bilde, H*n sprellet ganske mye så det var kjempegøy å se på, legen var kjempeflink og fortalte nøye om alt. Og alt er topp er bare supergla!!

Har lagt ut bilde under nicket mitt i våre album viss noen vil se.

Og jeg er andregangsfødene så magen buler skikkelig, ser ut som da jeg var 6 mnd på vei med vesla hehe :)

 

ps annbefaler alle å dra på oslo city legekontor, utrolig flinke og trivelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

morsomt å se bilde, jeg er like langt som deg, har også termin 7 desember.

så det var jo fint å få sett babyen din, for det gir meg jo en ide hvordan min baby ser ut :)

tok du innvendig UL?

jeg regner med å få tatt UL innen jeg går i uke 14.

 

 

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojj, så gøy. ja tok innvendig, ble sent dit av legen og skal tilbake i uke 12 jeg da. H*n var så utrolig go der h*n lå å sprellet :)

Så gøy at vi har termin samme da, hvor bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselig å se bilde:) Er det gutt eller er det bare navlestrengen som henger mellom beina? HEHE

Hvorfor fikk du ultralyd så tidlig? har ikke tenkt meg til første kontroll før uke 12 jeg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe legen sa det gikk ikke ann å se kjønn så tirlig, den greia du ser mente han var bentet/ankelen. Navlestrengen var mye breiere.

Jeg har hatt så grusomme smerter og kvalme at jeg ble innlagt, så derfor skal vi følges opp ekstra nøye.

Lillemor hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tror selv det er gutt, glemte jeg å skrive. vesla peker på magen min å sier mann og vi har ikke sakt noe til henne.

Satt i senga en morgen å koste, så bare la hun seg til magen å sa mann og det har hun gjort flere ganger. peker vi på magen til pappa sier hun mage (utolig søt) 18. mnd.

ganske rart at de små kan slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er ca 7+2:) Gleder meg til å ha komt over de 12 første ukene. føler jeg kan slappe av litt mer da.

Litt arti me hvordan disse små reagerer ja. Mathias sier han skal ha en søster, men er ikke helt inforstått med at det er noe i magen min. Blir sikkert annerledes når kulen kommer:)

Ang det med kjønn, så er det rart hvordan intiusjonen til kvinnen er. De er sjelden kvinnen tar feil når hun tror på et kjønn. Jeg har en følelse av at jeg får jente, men er ikke helt sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vesla var jeg bombesikker på at jeg fikk en gutt, men det ble jente. Men denne gangen tror jeg det er gutt, og blir jo ganske gøy å se om vesla har rett. hehe.. Hvordan fant mathias det ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.. ikke alltid det stemmer med andre ord:)

Vi fortalte det til han. Heldigvis har han ikke nevnt noe til noen (tror jeg). hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er utflyttet nordmann jeg, bor i danmark :)

 

ja vi får se hvem som føder først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla har ikke fortalt met til noen og ikke vi heller, har bare en kjempegod venninne som jeg har foralt det til, vi har lyst til å vente litt.

Med vesla sa vi det ganske tirlig, og det ble et fryktelig mas.

Men alle ser jo at jeg er gravid, men ingen har nevnt det hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært litt løssluppen der,sagt det til de fleste av venninene mine og familien min.

Viser det på deg allerede?? så morsomt da! var 5 mnd på vei me mathias før det viste noe som helst. Satser på det kommer før denne gangen:) er jo litt koselig når magen viser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at man kan se så mye !

Var på UL 7+4, og da var det jo bare en liten hvit flekk i alt det sorte.

Skal igjen imorgen, er da 9+0 og håper alt er bra.

Du har fått en anstendig mage allerede, gitt - dette er ikke første barn?

Så flott, jeg gleder meg til man kan se litt mer definert,og ikke bare flesk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mage og mage, ser kjempefeit ut... og jeg trener 4 ganger i uken på elexia (synes ikke akkurat) sa bare PANG å så var magen der.

nei har ei lita tulle på 18 mnd fra før :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...