Anonym bruker Skrevet 6. mai 2006 #1 Del Skrevet 6. mai 2006 Tulla på snart 11mnd har ennå ikke lært seg å sove på egenhånd så her har vi med "accidental parenting at it's worst" å gjøre med..... Det jeg lurer på er: - Når jeg legger henne ned reiser hun seg med en gang og som oftest gråter hun. Tar å legger henne ned og holder henne på ryggen, men hun reiser seg igjen. Når skal jeg ta bort hånda fra ryggen, med en gang hun begynner å reise seg eller vente til hun er kommet opp på kne? Og når skal jeg gå ut av rommet og la henne "drive avgårde" inn i søvnen??? - Når hun har tulla litt opp og ned ei stund begynner hun av og til å leke(!). Skal jeg da la henne leke og gå ut av rommet? Eller fortsette med å legge henne ned? - Hva gjør dere med søsken når dere er opptatt i 20-40 min med å legge minstemann????? (Film hjelper ikke...) Det var alt jeg kom på i denne omgang. Så får vi ta resten seinere. Masse spørsmål som jeg har i hodet når jeg prøver å legge henne, men de er glemt nå. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4973175-dere-som-har-brukt-pupd-metoden-jeg-trenger-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå