Gå til innhold

Når gir røyksuget seg??

Anbefalte innlegg

Jeg har vært røykfri i 5 uker snart, men har fortsatt innmari lyst på røyk- hver dag tenker jeg på røyk- ikke bare 1 gang, men mange mange ganger....jeg begynner å miste motet helt...har klart å slutte, men føler at røyken kontrollerer livet mitt fullstendig, spesielt nå som jeg ikke røyker.

Alt jeg vil er jo å ikke hele tiden gå og ha lyst på en røyk- for jeg er sikker på at jeg sprekker hvis dette ikke gir seg.

Det var en kamp å slutte og er fortsatt en kamp- skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig! Noen sier jo at de slutta på dagen de fant ut at de var gravide og at det ikke var vanskelig i det hele tatt, jeg lurer på hva som er galt med meg...klage klage:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4973164-n%C3%A5r-gir-r%C3%B8yksuget-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Det er ikke noe som er galt med deg, det med aa slutte aa r0yke er helt individuellt.. Noen klarer aa slutte paa dagen, noen bruker litt lengre tid, og noen klarer det ikke i det hele tatt!

Bare fortsett aa vere flink du! 5 uker er kjempebra! Og tenk paa den lille, og at en dag saa slipper du r0yksuget!

Masse lykke til vidre!

Takk for svar og oppmuntring fra dere! Ja, jeg skal tenke at om jeg tar 1 røyk så får jeg enda mer lyst på røyk enn det jeg har nå...he he...og det hadde ikke vært bra.

Jeg får prøve å holde ut for babyens skyld såklart:) Vil jo at den skal være frisk og rask gjennom svangerskap og senere etter den er født!

Alle andre som sliter med å slutte eller har slutta og sliter med å holde seg (som meg), lykke til!!!

Varme klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...