Gå til innhold

Vannet er gått så nå venter jeg bare på riene=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Går enda og venter på riene...De sa de skulle sette i gang i dag men nå sier de at d skal gjøre det i morgen om det ikke skjer nå i natt da...Så fyker nå inn og ut av det sykehuset til kontroller,begynner bli ganske lei det nå faktisk,det skjer jo ikke noe=(

Lykke til.... hos meg gikk det 100 timer fra vannet gikk til lillebror ble født... De satte ikke i gang før 72 timer etter vannavgang fikk jeg klar beskjed om.... Og jeg måtte ha 3 kurer (!) før fødselen startet - og man får bare 2 kurer i døgnet. Ikke for å skremme deg, men det er greit å vite at det kan ta tid... for det var ikke jeg forberedt på! Trodde liksom at når vannet gikk kl 6 om morgenen, var det liksom over i løpet av det døgnet...

Bor så langt fra sykehuset at vi var der i over 4 døgn og jeg var rimelig drittlei etterhvert ja. Men ble utrolig god på CTG...!

Men det er spennende da og godt å bli ferdig før termin :-) LYKKE TIL!!!! fødselen går ofte greiere også når en blir satt igang - og min fødsel var iallefall kjempegrei.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...