Gjest Skrevet 6. mai 2006 #1 Skrevet 6. mai 2006 når jeg bøyer meg ned for å plukke opp noe på gulvet gjør det vondt på venstre side rundt eggstokken.. er det bekkenløsnings tegn eller? hadde ikke dette i de forrige sv.skapene.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 6. mai 2006 #2 Skrevet 6. mai 2006 det var sånn på meg og en stund, men ikke så mye lenger.. er nå 19+1..men har også isijas problemer.. tror den stikkingen er livmora som strekker seg det er borte hos meg hvis jeg ikke øfter tungere enn jeg skal.. kroppen sier vel sikkert i fra bare;9
Marimari Skrevet 6. mai 2006 #3 Skrevet 6. mai 2006 Jeg også har dette nå. Hatt det ca 1 uke - er nå 17+5. Gjør spesielt vondt når jeg reiser meg eller snur meg i senga. Men egentlig endel vondt når jeg går eller i det hele tatt gjør noe annet helt ufarlig. Ganske ubehagelig. Men regner også med at det er livmoren som strekker seg. Var på ul hos gynekolog (planlagt for lenge siden) fredag og bebis storkoste seg og sparket og suttet på tott og sto i, så vet hvertfall at det ikke er noe som plager bebis. Så får jeg bite tennene sammen og håpe det gir seg snart
Gjest Skrevet 7. mai 2006 #4 Skrevet 7. mai 2006 jeg hadde oxo dette, det viste seg at jeg hadde en cyste på eggstokken. plutselig så fikk jeg skikkelig vondt der (mer enn vanlig) og etter det har jeg ikke kjent den. på invendig ul så legen min at den var borte, så hun regnet med den var sprukket......alt dette skjedde etter at jeg ble gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå