Gå til innhold

er SÅÅ lei av at sambo er full

Anbefalte innlegg

har hatt mange krangler pga hans drikking. har vært så lei mange ganger men gir han alltid ny sjanse. i går var vi begge ute. jeg ble trøtt å kjørte hjem i halv tolv tide. jeg sa så lenge han oppførte seg hadde jeg ikke noe imot at han ble igjen.(vil ikke stenge han inne så lenge han klarer å oppføre seg:) men da jeg henta han i halv fire tiden i natt hadde han bekket over det statiet jeg aksepterer. Jeg HATER når han renner over et visst stadium. Hasnakket om hvor mye han hadde sjerpet seg og blablabla. begynte å hinte til at jeg er utro,å alt muli svala.- jeg ble så lei meg og så jævli sint. prøvde lissom å holde det inni meg. er ikke mye vits i å snakke med en vegg. vet ikke hva jeg skal si i dag. er dypt såret og vil ikke at han skal drikke mer, for jeg kan ikke stole på at han blir den snille.. har tenkt å gå mange ganger men kanskje han forandrer seg..

Noen som har noen trøstende råd??

Fortsetter under...

Hei!

Så trist dette med mannen din, men må dessverre si at det er liten sjangs at han forandrer seg.

Jeg hadde en type for 1 år siden som drakk hver helg, han ble slik du beskriver mannen din, det var slitsomt og sårende. jeg forstod ikke hvorfor han ble slik, og sa tilslutt at nå var det nok! Han sluttet å drikke, men etter 2 mnd tok han noen øl bak ryggen min, jeg ble veldig såra da jeg fant ut dette, og forstod ikke hvordan han kunne gjøre dette mot meg. Så en dag fant jeg ut at jeg fortjener bedre! jeg sa til han at hvis han ikke skjerpa seg ang drikkingen så kunne han bare glemme meg! jeg har vært sta og flink (han maser hele tiden om vi kan bli sammen igjen) men jeg orker ikke, (selv om jeg elsker han utrolig høyt) jeg VET han ikke klarer slutte med alkoholen.

tror dessverre mange mannfolk er slik. Slik du beskriver mannen din, var som du beskrev x-en min.

Kan bare ønske deg lykke til, og stå på ditt! Flytt ut om det skulle være. Han må jo lære å oppføre seg til babyen kommer.

Klem

Det der er ikke noe moro! Vet omtrent hvordan du har det. Samboern min går ut minst et par ganger i uka og da blir han sjanglende&snøvlende full og ramler inn i leiligheten en gang mellom kl 4 og 7. Har bedt ham drikke saktere og mindre, siden han tåler så lite - er jo greit å ta noen pils, men trenger da ikke bli så full hver gang! Hater alko-stanken dagen etter også... Men heldigvis stoler jeg 100% på han når han er ute, og han er heller aldri kjip/slem mot meg, da hadde jeg ikke holdt det ut. Forventer også at det blir noe annet når babyen kommer.

Er samboern din slem&kjip mot deg? For da er det jo virkelig grunn til å ta ting på alvor. Synes ikke vi skal forby dem å drikke, men går jo an å møtes til et kompromiss.

Det som er viktig for deg er vel at han tar deg på alvor når du sier du ikke liker det. Gutter har litt lett for å si "ja da, skal forandre meg og skjerpe meg osv" uten helt å mene det, rett&slett fordi de ikke skjønner hvor viktig det er for partneren..

Lykke til, håper det ordner seg!

uff! stakkars deg. Vet hvordan du har det for slik var faren til mitt første barn. Trudde det kom til å bli bedre når ungen kom men det gjørde det ikke. Da ble det bare verre fordi han følte seg mer "låst". Du skal ikke godta at han drikker sånn. Og når dere er ute sammen så bør han jo dra hjem sammen med deg når du er sliten. Han skal jo være der for deg og støtte deg når du er gravid. Heldigvis drikker ikke min nåværende samboer noe i svangerskapet. Dette har han valgt selv, siden jeg har vært så dårlig så vil han være der for meg. Han syns det er galt å dra ut og drikke mens jeg sitter hjemme låst med bekkenløsning og vonde kynnere. Nå skal det være sagt at han liker ikke å gå ut ellers heller og når han drikker så er vi begge på fest da vi har bare felles venner. Skulle ønske du og fant deg en slik en.. klem

Sikkert mange grunner her, men må bare spørre: hvorfor får dere barn med gutter som så tydelig ikke er klare for det??? Er vel lite sannsynlig at de slutter med det selv om kjæresten blir gravid. Hvis de synes det er så morro å dra på byen at de gjør det flere ganger i uka bør de kanskje få leve det livet i noen år til før de får barn?? Jeg har selv valgt å vente med barn til både jeg og mannen min er litt ferdig med byen. Han er ute kanskje 2 ganger i året, det er faktisk jeg som innimellom oppfordrer han til å ta en tur med gutta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...