Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hadde sex kun en gang.... mammen min var borte en hel uke før eggløsningen... egetlig trodde jeg at den skulle komme på dag 14 og da hadde løpet vært kjørt.. heldigvis kom den på dag 17... vi hadde sex ca kl. 0100 om natten og tempen var steget om morgenen.. trodde da at vi hadde vært for sent ute... har lest at når tempen har steget er det forsent....og det var ikke mange timene før vi hadde hatt sex... mammen in hadde ikke "tømt deg" på en uke.. han sa nåe vi var ferdig.. nå ble du gravid... vi har brukt babycop noen måneder også... heldigvis... fant ut at tempen ikke var stabil i det hele tatt, sendte i maskinen og fikk bekreftet at jeg hadde problemer med progesteronet.. begynte med krem og på den 3 pp med krem satt den.............glad nå,håper det går bra.. synes det var et mas med all den plikt sexen... det blir 2 år og 2 måneder mellom de små om alt går bra.......

Lykke til videre alle sammen,,, det går mot lysere tiden og jeg vet at mange vil kommer fort over til 1 trim.........;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4972698-s%C3%A5nn-ble-jeg-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...