Gå til innhold

UL i uke 34 - andre som har hatt det??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått henvisning til ul i uke 34 (33+2) den 16 juni. Jeg har nettopp kommet hjem til Norge fra utlandet, og det har derfor blitt på den måten.

Noen andre som har hatt ul så seint?

Er ikke barnet veldig stort da, blir det problemer å se de ulike delene?

Blir veldig glad for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen??

Dette er jo 2 trimester, så jeg spør jo egentlig feil sted, men jeg tenkte da først og fremst på de som har gått gravide tidligere??

Er så nyskjerrig!!

Skrevet

Hei,

na bor jeg i Sveits og et ikke hva som er vanlig i Norge men jeg har akkurat hatt min nest siste UL og er i uke 35 i morgen. Baby er stor na a det er ikke sa lett a se, men legen forklarer jo underveis slik at du forstar hva som er hva:)

Den siste (antakelig) UL skal jeg ha pa sykehuset i uke 38. Da skal föden overta journalen min fra legen/jordmor og samtidig sjekke hvordan baby ligger, og bli litt "kjent" med oss.

Lykke til! UL er jo alltid stas!

Skrevet

Skal på UL i uke 34 jeg også. :) Er i uke 22 nå. Gleder meg og gruer meg litt samtidig, tenker mye på at jeg ikke ser elleer forstår så godt når jeg skal dit så sent. Men Jordmor sa at de pleier å forklare og vise det de ser, så det er jo en lettelse. Morkaken ligger langt nede på fremre vegg, så det er derfor jeg skal inn på extra UL.

Skrevet

Jeg hadde en ekstra ul med første mann. Jeg fikk beskjed om dette på første ul (uke 18-20) og spurte om det var på grunn av alder, og det var det. Var 35 år og jeg mener jm sa at alle over 35 år får tilbud om ekstra ul. De kalte det vekstkontroll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...