Gå til innhold

Vanskelig å finne bukser..... flere som synes det??

Anbefalte innlegg

Bukser synes jeg er vanskelig å få tak i. Enten er det xs, s og xl som er igjen over alt. Jeg går ikke i de spesielle butikkene for gravide, for det er for dyrt for min lommebok. Overdeler går fint, for der kjøper jeg kun en str større enn det jeg brukte før.

Fler som synes det er vanskelig å finne?

Fortsetter under...

Jeg har nøyaktig samme problem. Dvs er xs/s jeg, da, men de er jo faktisk ganske store. Kjipt med hengefu, liksom. (Jeg er ikke anorektisk, men er ikke mer enn 158 på sokkelesten, så kroppen er deretter...)

Mitt tips er sommerbukser. Sånne som man får på Vero Moda, og HM i bøttevis. Mange av de litt vide buskene har strikk i livet og da kan man bare henge dem under magen. Bruker samme strl som før og det er helt konge. Kjøpte bla en på VM eller ONLY til 129 eller 149 som er kjempedeilig.

Dessuten er det jo tid for skjørt og kjoler nå. Og empire-livet er in denne seongen. It's looking up, people!

Hei!

Jeg syntes også det er vanskelig å finne bukser til en billig penge, har ikke så veldig mye penger slik at jeg hele tiden kan investere i noe nytt. Hittil har jeg gått mye i joggebukser og skjørt med strikk i livet. Men nå har jeg lyst på en ordentlig fin bukse jeg kan bruke resten av svangerskapet, olabukse eller vanlig sort bukse. Jeg har forsøkt å finne på H&M hvor det ikke er så dyrt, men finner ikke så veldig mye som jeg kan bruke de resterende 4 1/2 mnd...

Jeg har funnet noen bukser som høres ut som de lillemarte har funnet. det er slike sommerbukser som skal gå til midt på leggen og kosta kun 129 eller noe på vero moda. Desverre har jeg litt korte bein, så må sy de opp litt, men de er veldig deilige å ha under magen!!! Anbefales. De har den samme typen med lange bein også!

Annonse

Lindex har noen fine svarte som sitter kjempefint. Ser ikke ut som mammabukser. Har fått masse koplimenter for dem. De er t.o.m. smale i bena :o) Og i de butikkene jeg har vært i har de en god del igjen av dem også.

Det er ok med busker og skjørt med strikk som kan henges under magen. Men det er mye mer behagelig med noe som går over magen synes nå jeg. Men utvalget av lyse sommerbukser er rett og slett elendig... har ikke så lyst til å gå i svarte busker resten av sommeren for å si det sånn!

Har slitt noe vanvittig med å få tak i bukser jeg og.... Jeg fant noen bukser som de hade på B-young. Hadde stikk i livet som var ganske bredt. Er vel egentlig meningen at en skal brette ned dette livet, men for meg passet den perfekt som "mamma bukse" når en ikke brettet den ned. Har i tillegg strikk slik at en kan gjøre den større etter hvert som magen vokser. Dette strikket kan en regulere selv. Er kjempe behagelig å gå med. koster 299 kr og det er vel ikke så gale....

Ja det er veldig vanskelig å finne noe som passer for tiden... Har ikke kjøpt meg en eneste bukse,, går jeg opp en størrelse blir de så vide i bena. Har en søster som selger klær på nettet, hun har litt mammaklær også ikke så grusomt dyre heller. (www.krappe.no) Tror jeg må ta meg en tur til henne. En niese på 8 år, sa så søtt til meg i dag: "Tante,, du kan jo kjøpe deg noen større klær nå som du er gravid!"

Lykke til

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...