Gå til innhold

Det er en stund siden sist no.......

Anbefalte innlegg

Men tenkte å titte litt innom desse kjekke jentene her inne.

Det har vore en del x-tra jobbing i det siste,men så har no det vore et sånnt UTROLIGT flott ver,at det har vore helt umuligt å holde seg innendørs(nesten)

Igår så var det 25,1 grader hos oss,og det er såååååå deiligt.

Har bare hatt sex 3 ganger no i denne perioden.Skal ha ikm om 6 dager,men tok en test idag tidlig(føler meg såååå gravid,men det gjør jeg jo hver gang da....)men fikk totalt neg svar.

Grunnen til at jeg tok testen så tidlig,er fordi jeg skal på fest ikveld,og da hadde det vore litt greit å kunne ta seg en pils i sommervarmen.

For har fått vete av noen veninner at viss jeg har blitt gravid,så vil det gi utslag så tidligt på testen,men stemmer det da,dere som har litt peiling?

Ser at det har vore en babyboom igjen siden sist jeg var her inne,og det er jo kjempeflott,selv om at jeg kjenner at det stikker litt..........

Men har ikke vore av dem hyppigste på sex fronten denne pp,har simpelten ikke hatt noe spesielt lyst,vart mer deppa over SA enn jeg trodde,trodde ikke at det sku gå slik inn på meg,men det gjorde det visst,en skikkelig nedtur,men fær prøve friskt på`n igjen i neste pp.

For med dette skikkelige flotte veret,så må man jo bare blomstre.....ikke sant jenter........

Lykke til alle dere flotte jenter som har blitt gravide,ta godt vare på dere selv og spiren.

Og lykke til dere jenter som fortsatt prøver,det er vår tur no neste gang,så stå på jenter,ikke gi opp.

KLEM.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4972486-det-er-en-stund-siden-sist-no/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann Almalie =)

Ja været må bare nytes for tiden!! Blir i godt humør av det om ikke annet...

Jeg skal i konfirmasjon i morgen, og har stått og laget en sviskekake. Det tar sååå lang tid å lage den eggekremen, men nå er den ferdig.

Så spennende det er for deg nå da =)

Håper at du følger med resten av rushet her!!

Du har helt sikkert hatt det tøft etter den SA`n, det setter igang en del følelser, som desverre ikke går an å ignorere. Og det skal en jo ikke heller. Det er viktig å sørge for å komme seg videre... Håper du ser lysere på det nå, og at du ikke vil bekymre deg ihel dersom du er gravid igjen =)

Så du også er fra mine trakter da....! Da satser vi på treff i byen om en stund!! =) He,he..

Ja den er kjempegod!! Og det er liksom "min" kake da... den som jeg alltid for spørsmål om å lage når det er noe... =)

Her er oppskrifta!

Bunn:

4 eggehviter

2 dl. sukker - dette piskes stivt

3 dl. kokosmasse

2 ss. hvetemel

1 ts. bakepulver - dette blandes i

Stekes ca. 25-30 min. på 180-200 grader (26 cm. form)

------

Eggekrem:

4 eggeplommer

100 gr. sukker

1 dl. fløte - dette skal tykne på svak varme. Rør ofte.

100 gr. smør røres i etter det har tyknet. Lurt å røre godt til det blir blankt og glatt.

------

1 pk. stenfrie svisker.

Vannet skal dekke sviskene og kokes og klistres som til sylte.

------

Oppå bunnen har du først eggekremen, så sviskesylten. Pynt med krem. Det er lurt å avkjøle kaken med eggekremen på før du tar på sviskesylten. Da stivner den og det er lettere å få sviskesylten over.

Lykke til, og kos deg =)

1000 TAKK!! eggekrem og svisker..MMM! d hørtes jo rasende godt ut da. .

gjett hva jeg gjorde her en gang?? jeg kjøpte svisker som jeg skulle ha til svinestek men så endte jeg opp med en annen saus enn brunsausen,så d passet ikke med svisker til. ok,tenkte jeg,da lager jeg sviskegrøt istedenfor .d var jo 2 pakker med svisker oxo. enden på d hele var at gubben ikke likte den og jeg spiste sviskegrøt i ca.2 uker etterpå. . og hadde en mage som jeg ikke skal navngi her på forumet. .hehe!!

men gurimalla så godt d var. .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...