Benta Skrevet 6. mai 2006 #1 Skrevet 6. mai 2006 Er så kjempeglad!!! Håper alle klarer seg, slik vi får noen på frys også siden dette er siste forsøket. Får satt inn 2 stykker på onsdag, så dette blir spennende dager. Tror UNN er de eneste som venter 5 dager med innsettingen, eller har noen opplevd det samme andre plasser?
Paddelora Skrevet 6. mai 2006 #2 Skrevet 6. mai 2006 Lykke til Benta!!!! Skal krysse fingre og tær for at alle deler seg c";) Klem fra
Snooopi Skrevet 7. mai 2006 #5 Skrevet 7. mai 2006 Det er jo perfekt! Har hørt om at de venter flere dager, så det skal jo gå bra! Klemmer fra
bbk og 3 håpefulle Skrevet 7. mai 2006 #6 Skrevet 7. mai 2006 Lykke til ! Krysser fingre for deg. Mine egg ble satt inn etter 6 dager og da var de super-fine så legen
Smilet:) Skrevet 7. mai 2006 #7 Skrevet 7. mai 2006 Gratulere og velkommen som rugar!!!! Vil bare få ønska deg riktig lykke til!!!!!!!! Klem fra rugemora,
NyttKnøtt? Skrevet 7. mai 2006 #8 Skrevet 7. mai 2006 Gratulerer, da blir det nok egg på frys også :-) Kjempe flott. Lykke til på onsdag med innsettingen, blir kjempe spennende. Tvi tvi og lykke til med rugingen framover.
Ann-ch. Skrevet 8. mai 2006 #9 Skrevet 8. mai 2006 Hei Benta! Dette går bra skal du se. Og du får sikkert noen på frys også. Jeg tror faktisk det bare er på UNN de venter i 5 dager før innsetting. Hva er egentlig grunnen? Er det for at eggene skal dele seg mere? Uansett så krysser jeg fingrene for deg på onsdag og lykke til med ruginga:-) Klem
mayla22+gull i magen :o) Skrevet 8. mai 2006 #10 Skrevet 8. mai 2006 Krysser fingrene for at dette går bra ) Lykke til!
Benta Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #11 Skrevet 8. mai 2006 Jeg tror også at Tromsø er eneste som ønsker å vente 5 dager med innsettingen, sier de har erfaring med at det ofte er vellykket. De har ønsket å vente så lenge ved de 2 første forsøkene mine også, men jeg har hatt panikk siden det ikke har vært flere enn to egg å sette tilbake. Så denne gangen har jeg is i magen og hååååper på at flere enn to overlever til dag fem!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå