Aubergine Skrevet 6. mai 2006 #1 Skrevet 6. mai 2006 Gutten min er litt over 11 mnd. og jeg har lenge irritert meg grønn over at pappaen ALDRI står opp med han i helgen. Og det er det nok ikke stort å gjøre med.... Men nå har jeg bestemt meg for å se hele greia fra en ny vinkel: han aner ikke hva han går glipp av! Gutten min starter dagen ved 6-6.30-tida. Når det er tid for frokost, får jeg min daglige dose koffein; jeg har skaffet meg en magic-cup til meg selv og kaffen min, så er faren for skoldeskader eliminert,(jada, det ser sikkert idiotisk ut, når store meg drikker av tutekopp, men ingen er jo våkne likevel......). Etterpå sitter vi i sofaen og ser ut av vinduet,(gjeeesp), og ser verden våkne til liv, og det er faktisk ganske annerledes tidlig på morgenen, enn et par timer seinere. Og nå på våren er det ganske fint, med masse fuglesang, det begynner å bli grønt ute o.s.v. Man blir jo grådig trøtt etter nesten et år, men de morgenstundene er likevel noe jeg kommer til å minnes med glede! GOD HELG!
Karin og Johannes Skrevet 6. mai 2006 #2 Skrevet 6. mai 2006 Hahaha! Du er er jo frisk og litt morsom! Liker innstillingen din. Tror jeg må skaffe meg en sånn tutekopp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå