Gå til innhold

Hebbie og vinterbarn ;O)


vinterbarn ;O)

Anbefalte innlegg

Se her du....vår første tråd her inne.. detta er morsomt du ;O)

Forandret litt på nicket mitt også jeg nå, er jo vinter i januar.. hehe..

Tenkt så utrolig at jeg klarte å komme inn rett etter deg... merkelig det der.. trodde ik jeg hadde el denne mnd og nesten ik hatt sex... så rart at det er da det går!!! Men er jo en kjent sak det da igrunn ;O)

 

Hvordan går det med deg om dagen da, er det noe plager eller bare fryd og gammen ??? Du har jo kommet deg noen uker på veien.. men nå vil jeg jo ligge rett bak deg !!! Artig veit du ;O)

Jeg merker ik så mye ennå, bare litt sting og at magen jobber fælt og er veeeeldig sulten da!! Venter bare på at kvalmen skal skyte til for fullt..... ;O(

Har måtte fortelle det til noen, er så fryktelig mye som skjer om dagen... fotballl sesong og jobb turer.. orker ikke drive og "ljuge".. skjer det noe galt så, veit de ihverfall at jeg har vært gravid... Vil jo egentlig bare roooooope det ut... hehe...

Håper jo det går bra!! Du da, fortalt det til noen???

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe....din sløving !!

Jeg startet en tråd, men du svarte aldri på den ;op

Her går vi på rad og rekke :o) Idefix, meg og deg...lurer på hvem som kommer etter !! MaybeMe ??Litjpia ??...håper det ! Er noen knalljenter som fortjener å bli gravid !!

 

Du brukte samme fremgangsmåte som meg du ! Lite sex og tro at du ikke har hatt EL og gi f......

 

Jeg er 8+4 i dag - var på UL på torsdag og så bøllefrøet mitt :o) Så et lite hjerte som banket !! Samme dag så får jeg vite at 2 andre venninner av meg er gravid - ca. 7 uker og 12 uker.....og jeg som trodde jeg var alene.....Er 2 andre venninner som er 5 måneder og 3 måneder på vei. Det er skikkelig babyboom i Rogaland nå !! og jeg er på østlandet :o(

 

Begynte ikke å bli kvalm før uke 7 jeg....da fikk jeg den svakt hele dagen - hvor det kom av og til ekle kvalmebølger...

Ellers så tråkket jeg over på mandag.....knaste i foten min og har aldri opplevd en slik smerte...Men nå kan jeg gå vanlig - er litt øm og vond i ankelen. Prøvde meg på krykker, men kasta dem kjapt. Trynte nesten på dem hele tiden....

Var hos dyrlegen med katten min, Teezer, igår...Han hadde halta i 3 dager og foten var skikkelig hoven. Så et kutt i foten, men som regel så går det bra etter 2 dager. Dyrlegen skalperte nesten halve bakfoten hans - og jeg fikk helt sjokk. Han hadde masse dype bitt !! Jeg vet hvilken katt som har gjort det - den banker opp Teezer og de andre hele tiden. Er en løskatt. Så vi får håpe på det beste - det som er en mulighet er at katten har bitt så dypt at den kan ha truffet leddvæske og da ble det mye verre...Blir så sint !! Må holde Teezer inne en hel uke !! Han elsker å være ute....

 

Og i dag så kommer tantebarna mine :o) Skal sove til imorgen og da når broren min og hans høygravide kone ;op kommer og henter dem så skal vi ha grillfest her.... Så det blir gøy !!

 

Har hatt noen dager hvor jeg kjenner at livmoren jobber på spreng med å utvide seg...Har ikke vært særlig sulten faktisk - utenom i går....da var jeg helt på trynet. Men det var fordi jeg ikke hadde tatt med noe særlig på jobb. Håper du bare får litt kvalme - fordi litt er bra :o)

Jeg fortalte det samme dag til familien min - og på torsdag fikk alle venninnene mine vite det. Siden hun ene sendte meg melding så fortalte jeg at jeg også var det..og da syntes jeg at de andre også måtte få vite det...Det var da jeg fikk vite at enda ei var gravid - og hun var i Kina !! Men det som er kult med hun siste at de prøvde et par år før dem fikk det til etter en pergo kur så jeg var så spent på om de ville klare det på egenhånd neste gang og uten hjelp - for det hadde vært så kult. Hun var ganske nedfor da de fant ut at det var henne det var noe galt med....men det løste seg kjapt da. Sambo har fortalt alle kameratene sine !! Trodde jeg var den som ikke kunne holde på hemmeligheter - han er mer den rolige typen blant vennene om slike ting. Men han er så stolt og måå bare si det...

På UL så lå babyen perfekt til og levde i beste velgående av det legen kunne se - så da satser jeg på at ting går bra ;o) Så da gjør det kanskje ikke noe at så mange vet det.

 

Hvor langt på vei er du ?? Terminen din ??

Synes det er dritkult !!! Glemte helt bort at du ville ta en pause - ble så lei meg da jeg aldri så deg her inne..... Men nå er du tilbake for fullt ??

Skal skravle masse med meg nå ?? Sant ???!!!

 

Hehehe.....fordi du har vært borte så lenge - så får du et laaaangt innlegg ! Bra jeg ikke oppdaterer ALT som har skjedd siden du forsvant og bare den siste uka !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett at du har starten noen tråd til oss jeg... er jeg blind kanskje ;O) Godt mulig jeg har oversett det, trodde jeg tråla de fleste innlegga her jeg... hehe..

 

Så koselig å høre at alt er bra m den lille, har du vært på privat klinikk da eller?? får ul er vel egentlig ik før i uke 15 el noe??

Har tenkt på det jeg også nå, tenker på så mye rart som jeg ikke tenkte på de andre gangene... Blir litt gal i hodet.. men må jo bare satse på at alt går bra denne gangen også ;O)

 

Veit ik helt hvor langt jeg er.. står her på siden at jeg er i 5 uke.. foreløpig term er 12 januar... så om jeg får før og du går over...så kanskje vi får likt ;O) hehe.. men da får egentlig du gå MASSE over.. for jeg skal knipe igjen til januar ;O) hehe...

 

Koselig at du har mange venninner som også er gravide da... men veldig synd at de bor så lagt unna deg. Jeg har alltid hatt venninner som har gått gravide likt som meg begge gangene.. det har vært så koselig!! Denne gangen er jeg foreløpig alene, stort sett alle er ferdige i min krets...

Men kan jo hende det kommer en bombe.. hadde vært veldig glad for det ;O) hehe..

Så derfor kommer jeg til å hengen her framover ja.... må jo snakke med noen om dette!! Så ikke vær redd.. jeg blir med deg videre.. hehe...

det vil jeg virkelig... blir artig å følge hverandre nå!!

 

Får håpe pusen blir frisk snart.. skikkelig kjiipt å holde en katt inne,,, og i hvertfall nå når døra gjerne står endel oppe også... Forresten..fryktelig deilig at sommeren er her ;O) digg!!!

Ha en super dag.. kos deg med tante barn og besøk!!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er vel på side 3 eller 4 nå :o)

 

Tenkte hvis jeg fikk termin senere enn 19 desember som jeg fikk aller først - så fikk jeg knipe igjen til januar ;op men....nå blir det litt i det lengste laget !! Hallo !! Jeg tror jeg er rimelig lei i slutten...

 

Synes det er veldig kjipt at jeg ikke kan ha døra åpen fordi hunden skulle gjerne vært ute...da går han inn og ut av døra. Men jeg får låse katten inne på badet snart så jeg kan slippe ut hunden. Det er veldig kjølig på badet så det er bare behagelig for han.

Han har allerede begynt å trå på foten og går vanlig så det har blitt mye bedre. Gikk ikke så bra med antibiotikaen - den sølte jeg litt ut. Men jeg får øvd meg en del siden jeg må ta den 2 ganger til dagen.

 

Jeg fikk UL så tidlig for jeg hadde akkurat begynt på utredningen - og da tilbydde legen UL så tidlig for å se hvordan fosteret hadde det. Så da måtte jeg bare hoppe på sjansen.....Greit å slippe å mase om det !

Satser på du er innom hver dag ??!!! Sant ?? ;o)

Må jo følge hverandre opp !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant den... men har ikke sett den før.. da hadde jeg selvfølgelig svart på den ;O)

 

Gud for en sinnsyk dag idag... sitti ute i hele dag og bare sugd til meg soooooooooool, fått årets første solbrenning også... skikkelig rød på brystet.. tenkte jo ikke på å smøre selvfølgelig.. men sånn skjer jo hvert år da.. man lærer jo aldri ;O)

 

Idag har vi fortalt jentene om babyn.. veit det er tidlig, men som sagt er det vanskelig å holde dette skjult nå.. Minste ble sååååå glad, hun har ønska dette kjempe lenge!!! Hun bare smilte og kasta seg rundt halsen min.. så fornøyd!! Eldste syns ikke det var så stas med engang... "da får jeg ikke sove, pga skriking på natta" hehe.. lurer på hvem ho har hørt skrekkhistorier fra...

Vi har vært heldige der..de har sovet hele netter fra de var 6 uker gamle. Så våken netter har vi ikke blitt utslitt av akuratt.. hehe..

 

Så da veit vel hele verden dette snart.. shit au.. får bare håpe at det går bra denne gangen også!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper vi blir heldige med at babyen sover godt og ikke skriker hele tiden ;o)

Da kommer jeg til å bli gal !!

 

Blir verre med en gang flere vet om hemmeligheten - da får man litt press på seg ;o) Nå vet jo venninnene mine også det - så da håper jeg virkelig at spiren holder seg !! Skal jo få masse mammaklær av svigerinnene mine og dem forteller oss om hva vi har i vente og da blir det så kjipt om det går galt....

 

Blir litt lite nå - har passet på tantebarna mine fra igår og er så sliten....

Får skrive mer imorgen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har jeg fortalt på jobben om forøkelsen... herregud så vrak jeg har vært i hele dag... totalt utafor, skjelven og skikkelig nervøs ;O( Men jeg har en av de besten sjefene i verden... og det veit jeg jo.. så skjønner ikke hvorfor jeg var så redd...

Men gikk jo kjempe bra da!! Utrolig hvor vanskelig det er å få sagt ting innimellom... Hadde 100 sjangser idag, men klarte ikke å få ut ordene før jeg var på vei hjem ;O) hehee....

Men deilig når det er sagt ihverfall ;O)

 

Hørtes ut som litt av en natt du hadde som barnevakt, men unger oppe og under... he he..

 

Hvordan er formen din egentlig, noe kvalm eller?

Jeg merker svært lite ennå, begynner å få litt ømme pupper nå, de har bare vært sånn stikkette.. som om man har kaktus pigger i fingeren uten å se de veit du... hehe Glad så lenge kvalmen holder seg vekk jeg altså, ikke mye klar for 9 mnd på do denne gagen...

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du fortalt det på jobben allerede ?

 

Har vært litt kvalm i dag, og i dag trodde jeg at jeg skulle spy av den grilla kyllingen til sambo - prøvde å smake på den og måtte spytte det ut. Bare lukta gjør meg dårlig - så jeg har spist en halv severingsbolle med salat og grønnsaker. Smakte mye bedre, men jeg begynte å bli kvalm når jeg begynte å spise. Var så sulten at jeg tvang i meg mer - spiser litt og litt. Har mest lyst på salater eller supper nå.

Jeg fikk ikke dette før i uke 7 og begynner på uke 9 imorgen :o)

Så ikke si det for tidlig ;op ...jeg har sagt at jeg har vært så frisk og rask...Sliter med ryggen min da...

 

Etter å ha passert uke 8 føler jeg et lys i tunnelen, føler det går mye fortere disse ukene frem til uke 12 enn frem til uke 8...nå er det kjempespennende fordi selve målet er uke 12 og det er realistisk nå :o)

Slet i begynnelsen da jeg begynte på uke 4...de 4 ukene var laaange.

Gleder meg sååå masse til jeg når 3 måneder !!! Synes fortsatt det er rart å tenke på meg som gravid - at jeg faktisk har et lite foster i magen min :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortalt det på jobben siden jeg har blitt så dårlig de andre gangene... må tilrette legge litt, og da trenger jeg litt hjelp! Syns det var godt å få sagt det jeg... går det galt så går det galt! Gikk ut med det tidlig de andre gangene også, litt vanskelig for å holde meg... hehe..

 

Jeg føler at dagene går fort.. men vil så veldig bli 12 uker jeg også... og føler det er leeeeeeenge til jeg er der gett ;O(

Syns ting blir bedre når jeg kan kjenne baby bevegelser.. da er det litt lettere å vite hvordan ting går der inne ;O)

 

Jeg har vel ikke helt forstått det ennå.. klarer ikke helt å glede meg, er så redd for at det skal gå galt! Tenkte ikke sånn med de 2 andre i det hele tatt.. Jeg har vel kanskje blitt litt mere opplyst og eldre nå tenker jeg ;O)

Men satser jo selvfølgelig på at det går bra denne gangen også!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner - er alltid greit å fortelle noe slikt. Han ene kikker rart på meg, har vel sett at jeg har lagt på meg litt og virker nok forandret.

 

Hvis du tåler noe ekkelt så har jeg lagt inn et innlegg om hvor ekkel hunden har vært i dag !! Er kvalm enda..

 

Tror det er en av problemene mine - hadde jeg ikke visst så mye som jeg gjør etter å ha lest inne på BIM så hadde jeg ikke vært så stressa og bekymra.Sambo er ikke så begeistra over at jeg tilbringer så mye tid her inne....ikke mora mi heller - er så redd for at jeg skal bli påvirka over alle de negative innleggene med SA/MA....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jojje og det går unna her da... vært på jobb bare jeg jo ;O)

 

Leste om hunden din... holdt på å le meg ihjel.. så typisk dyr da!! Ekkelt men litt artig igrunn da.. hehe..

 

Er enig det med å bli påvirket av å være her.... blir litt små gal av å lese alt her... så overser det meste jeg. Svarer bare om det er noe "uten betydning" eller om jeg kan gi noen råd....

Også med deg da selvfølgelig, det som er artig egentlig!! At vi nå kan følge hverandres reise med baby i magen.. hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke den skarpeste kniven i skuffa nei :o)

Jeg blir ikke påvirket av det negative lengre her inne - var det i begynnelsen, men har blitt mer kjent med meg selv. Og det som har skjedd med de andre jentene har som regel vært forbundet med smerter og blødninger - noe som jeg har ikke opplevd så da har jeg tatt det med ro :o)

 

Gøy at vi begge har en baby i magen :o) hehehehe......

En hemmelighet i magen ;op

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud skal si det er aktivitet på denne siden her om dagen... måtte hente opp tråden fra side 3 nå... uff og uff.. går ikke ann!!!!

 

Nå begynner jeg å føle meg litt gravid jeg.. litt små kvalm på morgen og når jeg ser sulten... pluss jeg har fått maaaaaaaaage alt!! Er ikke mulig tenker jeg altså, tenkte å høre m idefix om det der.. for ho har vel 2 eller 3 fra før??

5 uker på vei og mage???!!! helt sinnsykt spør du meg!! I normal kropp har jeg sånn normal flat mage..men ikke nå gett!! Skal nok bli deilig utover sommeren er jeg redd.. hehe..

 

Må nesten prøve bunaden nå, kanskje ikke den passer engang. .da blir jeg deppa altså!! Blæææææ ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså - tatt deg ferie eller ??

 

Er visst vanlig for flergangsfødende å få mage tidligere enn første gang. Hun begynte å få litt mage tidlig også, hun har 3 fra før av.

 

Da jeg var 4 uker da så var jeg veldig oppblåst ! Men så gikk det ned i sjette uke.

 

Jeg må kjøpe topper i helga - i dag har magen vært stor og oppblåst og jeg har kjent et tungt trykk under navlen som en stor klump og litt leamus på venstre side. Lurer veldig på hva det er - er 9+2 og er litt tidlig å kunne kjenne noe ;o)

Skal i et møte som varer fra fredag til søndag med jobben og da trenger jeg topper til å skjule magen foreløpig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du...vært på side 3 og henta oss opp igjen jeg nå ;O)

 

Idag er jeg skikkelig stolt av meg selv.. må nesten skryte litt av meg selv... har vaska tak, vegger, gulv og alt som er i stua.. syns virkelig jeg har vært effektiv.. leeeeeeenge siden det ble gjordt sist fant jeg ut... mannen min lurte på om dette kanskje ble min "greie" dette svangerskapet.. det hadde jo vært tingen .... hehe.... Men går nok fort over tenker jeg. Var nok bare endel energi som plutselig måtte ut.. for nå er jeg totalt utslått av trøtthet igjen :-O

Vanvittig og trøtt det går an å bli... svir i øya og klokka er bare halv 7!!!!!

 

Nå skal jeg prøve bunader på jentene her.. må nok sy ned litt fra i fjor.. de strekker seg jo så veldig på 1 år i den alderen!! Spent på min i år jeg.. håper jeg får brukt den, ellers blir jeg depp.. hehe..

 

Du da, hatt en fin helg??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj - var vi så langt tilbake !!

Synd vi ikke kunne hengt denne øverst med en knappenål ;op

 

Jøss - hvor har du fått slik energi ??

Jeg har vært helt utslått fra dag en og ikke orket noenting. Har vært veldig forsiktig også - kjenner ikke min kropp ang. graviditet. Så da har sambo måttet trå til med ryddig og vasking. Har nettopp sovet også - ble så kvalm etter maten og trøtt så da måtte jeg sove. Har nettopp snakket med moren min nesten en hel time :o) Hun har nettopp blitt ferdig med cellegiftsbehandling pga. brystkreft. Men hun er fullt opptatt - skal ut og reise en hel måned i juni og er opptatt hele mai...Endelig har hun fått krefter tilbake igjen...Hun skulle sette av tid i hele desember til meg :o) - hun liker å føle at noen trenger henne og da trenger jeg henne... Også får hun brukt litt tid på å besøke broren min og den nye babyen som kommer i slutten av juni.

Håper jeg får mer energi etter 12 uker slik at jeg kan begynne å ta del i ting - stakkars sambo begynner å bli sliten nå.

 

I går så var jeg og sambo i sverige og handlet mat og steroanlegg og høytalere til svigers. Jeg ville kjøpe presang til dem siden dem har betalt for transport av mine møbler fra stavanger til drammen og nå hjelper han med å ta service på bilen min....Så det var gøy. Fordi jeg nå bærer på barnebarnet dems så skulle jeg liksom ikke trenge å betale for meg...det blir feil. Jeg liker å gjøre opp for meg.

I dag har det vært en sløve dag - det veksler mellom fint og stygt vær.

 

Du får sikkert brukt bundaden hvis magen ikke har vokst så mye....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg hjemme igjen, barna er i seng, BB på tv og jeg med data.. kan livet bli bedre ;O) hihi...

 

Snakk om energi ja.. er fyllt opp til randen om dagen... fatter ikke hva det er.. var ikke sånn med de 2 andre.. venter bare på spy smellen som er i vente.. kanskje jeg slipper unna.. yea ;O) veldig klar for å slippe unna det gett!!!

Kan tenke meg at det kanskje er noe i av at jeg har stumpet røyken.. syns det er litt rart også, for var ikke no stor røyker akkurat!! Men bare fornøyd uansett grunn jeg.. deilig med masse energi ;O) spinn-spinn ;O)

 

Nå husker jeg jo ikke hva du skrev i innlegget dit da.. er jo ikke det jeg har over her... ja,ja... får vel improvisere noen svar om det var noen spørsmål!!!

 

Så bra at moren din er på bedringens vei da... kreft er sinnsyk skummel sykdom. Men er jo ofte bedre odds om det er i en del som kan fjernes... Må være deilig å se at henne er i bedre form. Ikke noe særlig å se de man er glad i, ha det vondt!!!

Blir godt å ha henne hjemme de første ukene, hjelp til klesvask og div ting.. bare ta tiden å komme inn i den nye tilværelsen. Blir jo litt av en overgang.. en god en da ;O)

 

Her blir det ikke hjem til fred og ro etterpå, her kommer hverdagen som et smell i trynet... med skole. barnehage +++ Men så er det jo heller ikke første, så jeg er jo litt mere forbredt på hva som kommer!!

Gleder meg til å kjenne liv.. er så mye mere gravid da, da kan jeg kanskje starte å glede meg litt også ;O)

 

Blir bunad på 17 mai i år også.. yahooo.. var høyt liv så gikk supert det gett ;O) Da slipper jeg å stresse for å finne noe nytt.. eller det må jeg jo uansett alikevel.. må ha noen til helga!! ja, ja.. har noen dager ekstra på det da ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg og spiser jordbær med fløte....ble frista på Skravlesiden...

Liker aller best fløten med masse sukker da ;op

 

Moren min fikk brystkreften tilbake for et halvt år siden etter en tilfeldighet....men nå er det kanskje borte...for nå....

Hun har fått masse energi, men sikkert ikke nok til å hjelpe til med husting. Men det er greit med støtte og hjelp siden dette er første gang...Og hun har jo ikke noe annet spes å gjøre så da kan hun bruke tid på å kose med barnebarnet sitt og treffe broren min sin familie....

 

Så kjekt at den passer :o)

Jeg har ikke bunad - valgte å ikke ha det og heller ha mer penger....

Er bare ei av venninnene mine som faktisk har bunad....

 

Så heldig du er så har så mye energi - jeg er bare trøtt trøtt trøtt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå! Vel overstått 17 mai?? Håper du hadde en fin dag. Det hadde vi, været kunne jo vært bedre..men kunne faktisk vært værre også.. regna jo såpass lite at vi ikke ble kliss klass uten regntøy!! Så på eldste jenta som gikk i skole tog for første gang.. det var stas ;O) Bunaden gikk greit også.. helt til jeg spiste et godt måltid og en is.. da sleit jeg litt med kneppingen gett... hehe...

 

Nå har jeg passert uke 6.. og hvor ble det av den energien jeg var så fryktelig stolt av her om dagen... Nå vil jeg sove..sove...sove... og ganske så uggen. Har allerede spist 5 måltider idag.. og sto opp kl 10!!!

 

Prøvde meg en tur på kjøpesenter for å finne klær til helga.. utrolig mange lukter som er på et sånn sted... mat butikker, bakeri og parfymeri .. æsj og ush.. hihi... ;O)

 

Så da kan jeg vel ikke si at jeg ikke merker noe til denne graviditeten lenger.. er jo greit også da, for da føler jeg at det går bra for alt er ved det "normale" !!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha.....så det innhenta deg ja !!

Hadde en rolig dag - bare sov hele dagen. Et vennepar skulle komme og grille med oss - og han fyren inviterte seg selv faktisk. Men ga ikke noe beskjed om dem virkelig skulle komme. Ble så dritlei og sur at jeg bare sov og gadd ikke rydde. Regnet med dem ikke ga lyd fra seg - hadde helt rett !!

Trengte faktisk å få sove så mye...

Er ikke gøy med alle de luktene nei.....

 

Har begynt å få fettkicket :o(

Tenker masse på pommes frites - så nå steker jeg det i ovnen. Det er uten fett så da er det sunnere....Men har veldig lyst på fete ting - har nesten drukket en liten kartong med fløte som jeg hadde på jordbær med masse sukker på...Ikke bra !! Har spist et par chipsflak - prøver å begrense meg...

Har ikke vært så kvalm i dag - men ble det etter litt tulling med hunden. Så jeg tåler ikke så mye....Ellers har jeg vært kvalm hele dagen.

Men nå har jeg kanskje bare to uker igjen :o) Håper jeg ikke er mer kvalm da og får masse energi......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, er jeg ikke heldig... var ikke helt dette jeg ønska gett... men har et håp om at det stopper opp nå og ikke blir værre.. orker ikke å ligge å spy dag etter dag denne gangen også. Men klarer vel ikke helt å stoppe det om det skjer.. har jo valgt å bli gravid så.. da får jeg vel bare ta det som følger med også ;O)

 

Kjedelig med folk som ikke klarer å holde avtaler eller bare uteblir sånn i stillhet... dårlig gjort i grunn.. bra du ikke styrte og stellte hele dagen og forbredte til grill lag!! Da hadde det jo vært ennå værre....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en sterk følelse på at det ikke kom til å bli noe av det og sa til sambo at jeg ikke ville handle inn. Synes det var dårlig gjort å ikke gi beskjed - og de må da tenke at butikkene er stengt på 17.mai.

Ikke bra å la gutter få invitasjoner og forholdet mellom dem to er av og på. Kjempekjekke folk - men han er litt vimsete....

Hadde blitt dritforbanna om jeg hadde laget til mat og rydde og stressa og dem ikke kom...så da tenkte jeg at jeg heller ville la ting være så jeg ikke skulle bli sint.

 

Jeg blir som regel kvalm på kvelden.

Skal bruke hele helga på laaange møter med jobben og jeg er den som har organisert greia - og det er ikke så kult å være kvalm og trøtt og har mest lyst å være alene og sove....

Kommer til å bli en laaaaaaaaaaaang helg........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...