Gå til innhold

Juli: Hva kan juli barna nå=O))))???

Anbefalte innlegg

Poden hær kan Åle (prøver å krype med pga bekken kommer han ikke opp i krypestilling), rulle, sitte(setter seg ikke opp alene),trille ball fram og tilbake,stå ved litt hjelp..

er litt treg pga av bekken men han kommer seg fort frem da hihi er en arti alder dette=O)

Kan å si: nei nei nei,mamma,babba(pappa),hei,tiss,dante(tante),der.. er så søt da=O)

hva kan deres barn nå???? artig synes jeg.. de vokser jo så fort.. bare 2 mnd igjen så er de 1 år.. Tiden går jo alt for fort synes jeg=O)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4972072-juli-hva-kan-juli-barna-n%C3%A5o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm... datterns første ord er dessverre blitt : HÆLLÆ!!

haha....

og så sier hun mamma og pappa...

jeg har alltid vært veldig påpasselig på å ikke gi de begrensninger ved å bare si nei til de hele tiden.... så nei er noe av det siste ordet ungene mine har lært seg... ikke for det altså... vi er innmari strenge her hjemme, men det er ordet nei jeg ikke liker...

ellers sier hun ikke så mye... hun bare ler.... og skriker KJEMPEhøyt når hun ikke får mat fort nok....

fysisk er hun nesten i ferd med å slippe seg og gå på egenhånd...

for en mnde eller to siden klatret hun opp hele den kjempebratte trappa vår helt uten hjelp....

hun går når hun holder oss med den ene hånda...

hun klapper i hendene og vinker..

ja og så er det jo selvfølgelig krabbing og sitting og alt det der..

og så spiser hun til krampa tar henne... det er liksom ingen kontakt mellom øynene, munnen og magen... haha

men, hun har endelig skjønt at hun ikke kan ha flaska, smokken, og grøt i munnen samtidig! men sånn har jo alle ungene mine vært.... :-)

heldigvis har det ikke gått ut over formen...

det er innmari stor forskjell på jenter og gutter de første par årene...

min sønn gikk ikke før han hadde passert året... men han var veldig tidlig ute med å snakke... og har alltid hatt et veldig stort ordforråd....

det er skikkelig rart å se hvor store forskjellene er mellom mine tre barn bare... - kjempespennende!

Småen her kan rulle fra rygg til mage (gjør det ikke ofte), og har nylig lært seg å rulle fra rygg til mage. Han skubber seg bittelitt bakover, og snur seg rundt i ring. Han sier mamma og pappa, men tror ikke han helt forstår meningen av det når han sier det selv. Han klarer å sitte forholdsvis stødig, men setter seg ikke opp fra liggende stilling. Han står hvis jeg holder han i hendene.

tja... hun krabber i et voldsomt tempo, reiser seg overalt, og krabber opp trappa, så vi må få oss trappegrind nede også.

Hun sier mamama og bapa, og mmm til god mat. også etterlikner hun alle lyder og ting vi gjør. også hunden he,he

Vinker hele tiden, kysser oss, spiser selv for det meste (ikke med skje da). *tenker* sikkert glemt masse, men det var ihvertfall det jeg kom på i farten ;O)

Hos oss er det slik:

-sier noe som ligner på mamma, hade og hei

-vinker

-klapper i hendene

-krabber i trapper

-går langs møbler og vegger

-slipper seg og står alene noen sekunder

-går når vi holder en eller begge hendene

-og ikke minst helt umulig å legge i vogna med seler!!!!!!!!!!

-men kjempe lett å legge om kveldene

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...