Gå til innhold

Huff, har ikke klart å slutte...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Snuser daglig, har bare klart å kutte ned. Er det noen som er i samme båt som meg? Er ikke kvalm eller noe, hadde nesten håpet på det for da er det nok enklere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Kor langt e du på vei da? Eg e ei av de heldige som greide å slutte (å røyke) med en gang eg hadde en positiv test i handa. Men det va ikkje så enkelt som mange skal ha det itl, så eg har medfølelse med deg! Det va verst/vanskligast i begynnelsen, men så kom kvalmen...så no e det null problem. Derfor eg spør kor langt du e komt - kvalmen kom til meg i uke 7 (begynne på uke 9 i måra), ette det har eg ikkje hatt litt lyst på røyk. Eg unna deg ikkje å vere kvalm, men det hjelpe jaffal på lysta. Men snusa du om morningen f.eks? Kanskje du kan utsette den første lengst mulig på dagen så det blir det færre på den måten. Til slutt blir det kanskje kveld før du snusa og ikkje vits? Eller? Huff,eg veit det høres så enkelt ut...men eg veit det ikkje e det!! Det her blei kanskje ikkje gode råd, meir litt trøst/medfølelse...jaja. Lykke til uansett! Du klare det nok!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

jeg slutta å røyke med en gang jeg så at testen var positiv. MEN... det er ikke enkelt. Det er veldig vanskelig faktisk, jeg har ofte lyst på røyk. Nå er det litt over en mnd siden jeg fant det ut, og jeg har faktisk holdt meg.

 

Når det gjelder snus, så inneholder det mange ganger mer nikotin enn røyk. Derfor er det vanskeligere å slutte. Jeg anbefaler deg å bruke jentesnus (dersom du ikke gjør det allerede), i en kort periode, samtidig som du trapper ned.

 

Da skal du se at det går:-)

 

Det er vanskelig dette med å slutte når hormonene løper løpsk, blir mye på en gang. Men du verden så god samvittighet man får!

 

Og forresten, røyksuget mitt avtar gradvis, merker jeg.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...