Gå til innhold

Juli: Dere bruker vel ikke lue på barna når de skal sove i vogna, når det er 15grader og varmere i skyggen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så lenge det ikke blåser rett inn i voga har jeg ikke lua på gutten i denne varmen. Vet at mange sier at man MÅ ha på lue det første året, men det kan da umulig være til enhver pris. Gutten min blir skikkelig svett av å lua på hodet i varmen

Jo. vi bruker en veldig tynn lue enda, jo. Hun sover ikke i vogna da. Men når vi er ute.

Det er jo fortsatt litt vår i lufta, og absolutt ikke høysommer liksom. Synes det er så mange som kler på barna sine altfor litenår jeg leser på sidene her.

I går hadde hun bare caps på seg da vi var en tur i butikken. Det var 1. gang uten lue.

Vi har alltid på henne lue utendørs, come rain or shine. Men materialet og tykkelse varierer med vær og vind. Har ikke blitt svett så langt, prøver å regulere med hva vi bruker i vogna. I dag har hun feks bare hatt på en solhatt i bomull med øreklaffer, og tok den ikke av da hun sovnet for ettermiddagsluren. Det er så deilig vær!

Her har Vegard sjelden lue da det er varmt..han bare drar de av..og er det med knyting får han dilla..og da snakker vi DILLA...det kan naboen skrive under på. Så han bruker lue d søskna bruker lue...dvs ingen lue nå.

Annonse

Idag var det 22 grader i skyggen, tulla sov i vogna (i skyggen) oppå lammeskinn i body å tynn bukse, å dyna delvis oppå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...