Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I går og i morges var det små rytmiske bevegelser i magen min, men de kom med så utrolig tett mellomrom. Like hurtig som pulsen min!

Det varte kanskje ett minutt eller så. Jeg ble egentlig litt bekymret, for det kan kjennes som "spasmer"?

Jeg har jo kjent hikking før (dette er 2. svangerskap), men kan ikke huske at det var med så tette intervaller...

Er det andre som har opplevd så HURTIG hikking, eller kan det være noe annet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4971816-kan-d%C3%A8t-v%C3%A6re-hikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt lingnende bevegelser som "spasmer". Ble litt redd, jeg, men de andre sa at det ant. er når babyen rykker til i muskKlene når den holder på å sovne. Kjennes ut som skjelvinger. Rare, små bebisene...Godt å se at det er flere som er oppe tidlig, gubbis ligger og sover etter en tur på byen i går, jeg gikk hjem kl 21 ;-)

Jeg hadde håpet på litt flere svar:o)

Har ikke opplevd det i dag, men hørte med legen min. Hun trodde også det kunne være hikke.

Men, jeg syntes det var så rart og veldig fort. Har jo kjent både ham og storebroren hikke inni der før, men ikke to ganger i sekundet!?

Det var ganske regelmessig rytmisk, ca 2 g per sekund i kanskje ett minutt...

jeg har AKKURAT DET SAMME som du beskriver. jeg har tenkt hele tiden at det må være babyen som hikker. hvis jeg legger handa mot den siden babyen ligger med ryggen kjenner jeg at hele kroppen "Hopper"!

jeg har sikkert ca 1 gang pr sek når det skjer. alt fra 1 min til flere min i slengen. av og til våkner jeg av det på natta...unnskyld for at jeg sier det....lillegutt i magen min: det plager meg på natta!!!

flere andre jeg kjenner mener at det MÅ være hikking det jeg opplever.

jeg har ikke blitt redd, og ellers kjennes det ut som at gutten i magen har det helt fint!!

Annonse

Jeg har det akkurat sånn jeg også. Har hele tiden tenkt det er hikke, men synes også det kom så tett at jeg begynte å fundere på hva annet det kunne være. Husker at jeg også i de andre svangerskapene kjente hikke, men man glemmer så fort at jeg husker ikke om det kom like ofte. Men det kjennes nesten ut som spasmer som du sier. Siden vi er flere som har det sånn er det helt sikkert helt ufarlig. Har bare slått meg til ro med at babyen hikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...