Tvillingmamma til 3 gull Skrevet 6. mai 2006 #1 Del Skrevet 6. mai 2006 Hvilken solkrem? Jeg prøver å ikke ha henne så mye og lenge i sola, også smører jeg henne med Cosmica solkrem når jeg vet hun skal være en stund i sola. Ikke lett å vite hva man skal gjøre, sola er jo farlig og solkrem er jo farlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fox`y Skrevet 6. mai 2006 #2 Del Skrevet 6. mai 2006 Har ikke brukt solkrem ennå, men har ikke vert så mye i sola da.. men fikk annbefalt den cosmica (klinisk hudpleie) for barn på både apotek og av lege. så sjønner ikke hva som skal være så farlig med litt solkrem.. blir jo litt forvirret av allt som blir sagt, for d er så mye forskjellig.. mine tantebarn har blitt smørt med vanlig solkrem siden de var små, å d har jo vi å blitt.. Har jo vokst opp vi å. Så det er vell bedre med solkrem enn at barna skal bli solbrent, er jo vanskelig å holde de i skyggen hele tiden å. særlig når de vill leke i sandkasa og disse osv til sommern.. så jeg kommer nokk til å smøre poden.. Ble litt rot dette men=O) Ha en strålende fin dag videre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dama Skrevet 6. mai 2006 #3 Del Skrevet 6. mai 2006 Babylines solkrem er ikke farlig i det hele tatt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. mai 2006 #4 Del Skrevet 6. mai 2006 Fikk beskjed på helsest på 9 mndkontrollen at jeg måtte begynne å smøre henne uansett hvis vi var mye ute. at de kan bli brent i skyggen også, og at denne vårsola er så sterk. Kjøpte Nivea kids med faktor 20 eller 25 med en gang. Ble anbefalt denne. Visstnok best i test i foreldre og barn og noe sånt. Den var ihvertfall fin å smøre ut, og beskyttet bra! Bruker den bare i ansiktet og hendene. Resten er jo dekket med klær. Helsesøster anbefalte også å h på de lange, tynne hvite bomullsplagg i solen. At det beskyttet godt, og ikke ville bli for varmt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. mai 2006 #5 Del Skrevet 6. mai 2006 Vi smør han inn med faktor 20. Holde han i skyggen er umulig. Han krabber dit han vil når han vil..deilig å bo på landet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå