Gå til innhold

Kjære jenter- hjeeeeeeelp!!! :o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Anbefalte innlegg

Jeg kaldsvetter her.. tror sannelig vi har truffet etter 9 pp'er!!! Tør ikke juble helt enda, litt for tidlig å teste "ordentlig". IKM om 4 dager.

Men dette er greien: Vi har altså jobbet intenst i månedsvis med masse sex rundt el. Jeg har brukt Eltester hver måned og får alltid utslag. Etter denne sex-maratonuken er vi så slitne at vi sjelden har sex før etter TR er over.

Denne PP'en brukte jeg for første gang ikke el-tester. Jeg visste jeg var bortreist el-uken. Så når jeg kom hjem hadde vi oss "vanlig" sex to dager. Høres fælt ut, men mener sex uten babylageplaner:-) I alle tilfeller skulle dette være 7-8 dager etter antatt EL. Jeg har superregelmessig EL. Alltid på dag 16 (1 gang dag 17).

Nå lurer jeg jo selvfølgelig på om el-testene er feil... Kanskje vi rett og slett har bommet hver måned. Har jo aaaaldri sex så sent.

sorry dette ble langt, det jeg lurer på er om legen kan finne befruktningsdato etter hcg-innhold? Eller evt GU. Dette MÅ jeg bare finne ut av:-)) Hvis jeg er så heldig å være gravid da:-))

Hvis test er pos og på søndag eller mandag, kommer jeg "ut" med navn og rykte:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4971595-kj%C3%A6re-jenter-hjeeeeeeelp-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm... tror ikke at el testene kan ha vært feil hver måned hvis du har brukt dem riktig. Når du sier du har el dag 16, mener du at du har positiv test dag 16? For hvis det er tilfellet så har du kansje el dag 18 da. Det er jo mulig at du har hatt forsinket el også. Det skjer jo av og til at syklusen blir forsøvet. Eller hadde du sex før du dro og kanske hadde en tidlig el? Det eneste som kan i deg svar er en positiv graviditets test da. Lykke til med det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...