Gå til innhold

Elastica; vil du være så snill å se på meg?

Anbefalte innlegg

Jeg: 26.04.77

Han: 16.04.76

Ser du noen barn på oss?

Når?

Kjønn?

Giftemål?

Evt andre ting du kan se på meg?

Setter stor pris på at du tar deg tid! Dette er jo så utrolig spennende!!!!¨På forhånd tusen takk for at du tar deg tid :o)

Fortsetter under...

Hei Maddemor:-)

Sorry at det tar lang tid å svare-problemer med internett!!

Jeg får frem 3 barn på deg, og at du kan bli gravid i løpet av juni med en gutt.

Får tydelig frem giftermål på deg. Får faktisk frem sept.06 , men siden det ikke er lenge til kan det jo også være at det er da dere begynner å snakke om/planlegge det...

Får opp mye romantikk og kjærlighet på deg og han og en fin tid fermover.

Du blir muligens stilt overfor et valg - og da er det viktig at du bruker megefølelsen din og følger hjertet.

Får frem seier på område som har med kontrakter/arbeid og forfremmelse å gjøre.

lykke til fremover!!

oi, oi, oi!!!!! Dette var da virekelig spennende! Ser ut som at jeg har et trivelig år foran meg med mange spennende utfordringer:)

TUSEN HJERTELIG TAKK, ELASTICA!!!!! Dette var utrolig gøy! Krysser fingrene for at det du ha funnet ut om meg vil stemme:)

Igjen; tusen hjertlelig takk!

Stor klem!

Oi, visste du at han har trege svømmere fordi du så det, eller leste du i et av de andre spå-svarene jeg fikk?

Tusen takk for tipset forresten! Har satt han på kur for et par uker siden, så vi får se om det gjør susen:) Han skal inn til ny kontroll om halvannen mnd.... Krysser fingrene for at det er det som skal til:)

Stor klem til deg!!!!

Hei, hei:-)

Jeg visste ikke i det hele tatt noe om hans svømmere, men skrev det egentlig bare som et råd. Da vi prøvde forrige gang gav jeg mannen masse Zink selv om han har "normale" svømmere, men har lest at det er bra for svømme-egenskapen uansett situasjon....

Følte vel at du hadde veeeldig lyst på baby he,he...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...