Gå til innhold

Når hadde dere sex igjen etter fødselen??

Anbefalte innlegg

Og var det vondt? Godt? Blir man litt følelsesløs oppi der etter at alt har blitt slitt og utvidet noen uker i forveien?

Det har gått 7 uker siden fødselen nå og jeg er ikke sikker på om "utstyret" er klart for bruk enda. Jeg kjente litt etter her en dag om alt virket som normalt der nede, og da kjente jeg at når jeg ligger på ryggen så virker det som om "taket" i skjeden har sunket ned endel og kommet mer ut mot åpningen.

Kan jeg forvente at det går seg til tror dere, eller blir man permanent litt anderledes fysisk der nede?

Vil gjerne ha mange svar!

Fortsetter under...

5 uker etter fødsel... Og ting var langt ifra slik det var før.. Litt ubehagelig men ikke direkte vondt med en gang.. Var ikke noe følesesløst, men kjentes ut som om jeg var noen str større der nede ja... men nå etter 12 uker er det bedre.. så jeg regner med at ting blir helt fint igjen etterhvert.

Vi prøvde etter 12 uker og det var vondt. Hadde en del underlivsproblemer etter fødsel så det kan jo ha noe å si.

Var ok etter 6 mnd, bedre etter 8 mnd, men jeg kjenner fortsatt at det ikke er helt som før enda og legen sa at det ikke var sikkert at det blir det heller for vi har jo født en stor unge ut der.

Annonse

Uff, jeg sliter ennå.... Det er snart 7 mnd siden fødselen og jeg har fortsatt kjempevondt når vi har sex. Det er akkurat som om det er sydd litt formye igjen, det hele virker kjempe trangt! Det er nesten en påkjenning å ha sex og jeg hadde nesten håpet at mannen min hadde funnet seg en elsker........

Signerer denne med anonym jeg ;-)

hadde funnet seg en elsker........

Signerer denne med anonym jeg ;-)

----------------

............håper du mente elskerinne?

For det er vel ikke en homofil du er gift med?

Og ellers, ta det opp med fastlegen at sex er ubehagelig, og be om en skikkelig GU.

Jeg er regner med at du har prøvd glidemiddel?

Det kan hjelpe i en overgangsperiode.

Annonse

Har ennå ikke hatt, 9 uker.... Og det blir LENGE til.

Nr 1: Har 0% overskudd da babyen gråter det meste av døgnet.

Nr 2: Er livredd for at det ikke skal være godt for typen min, er jo sikkert kjempe vid der nede nå. Var skikkelig trang før...

etter 5 uker.. alt var helt normalt! ble helt sjokka.. like stram og fin som før, hadde litt vondt i et par sting jeg sydde, men ellers gikk det helt fint! merker ikke noe til det nå 8 uker etter fødseln, å sex er som før... jiiipi for det liksom!

etter 5 uker. gikk helt greit, følte at jeg var trangere enn før, men kan hende det var fordi det var tørt. Vi har hatt regelmessig sex etter 5 uker etter fødselen, nesten like ofte som før vi ble gravid. Er faktisk bedre for meg nå enn før jeg ble gravid.

signerer denne gang med

2 uker og 4 dager etter fødsel hoppa vi i høyet :D

Gikk helt fint,og hadde ingen problem. Tok det veldig med ro,jeg styrte tempo,og selvfølgelig glidemiddel...... Men jeg hadde ikke gjort det hadde jeg ikke følt meg klar for det.

Jeg syns også at det kjennes litt nedsunket inni der,men regner med det ordner seg snart. Kroppen trenger nok litt tid på seg til å omstille seg. Bare husk knipeøvelsene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...