Helene-81 Skrevet 5. mai 2006 #1 Del Skrevet 5. mai 2006 Nå jobber jeg virkelig hardt for å ikke få forhåpninger denne pp. Jeg har pause mnd med pergo og har tatt meg pause mnd fra bim også (var i allefall planen ) Har ikke testet med eggløsnigstester denne mnd, men tatt en blodprøve for å vite om jeg har hatt eggløsning. Fikk resultatene av prøven og ble ikke noe klokere... (LH 18, FSH 7, Østradiol 0,89 og progesteron 1. Forenelig med midsyklus topp) Skulle noen forstå seg på dette hadde jeg blitt veldig glad Kjenner nå at jeg har murringer, noe jeg vanligvis ikke får før mensen er i gang. (Bortsett fra når jeg var gravid, da hadde jeg murringer fredagen og testet pos. lørdagen) Jeg håper selvfølgelig at jeg derfor har hatt eggløsning denne mnd og at en av svømmerne fant egget. Vet at jeg blir så utrolig skuffet i morgen når mensen kommer og prøver å psyke meg opp til TR sitt besøk. God natt jenter. (har forresten vært veldig stille her inne de siste dagene synes jeg) Hilsen fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4971405-vil-ikke-ha-forh%C3%A5pninger-denne-pp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia72 Skrevet 6. mai 2006 #2 Del Skrevet 6. mai 2006 Hei Helene! Jeg har dessverre ikke topp kunnskap om de verdiene du refererer til, men jeg synes jo absolutt de tyder på at du har hatt EL? Jeg er selv i pergomåned nå, men har vært helt utrolig negativ og lei hele måneden.. Faktisk er jeg så "sliten" av hele prøvingen at jeg nesten ikke orker mer!! (Du kjenner deg sikkert igjen). Merker ikke SÅ mye bivirkninger av hormonene akkurat, men er innimellom så rasende hissig at jeg holder på å sprekke!! Jeg har to store barn fra før, så jeg må virkelig legge meg i selen for å ikke være helt urimelig mot dem innimellom. Det koster å undertrykke så mange følelser, og det er det, pluss den iditotiske forventningen og de påfølgende skuffelsene som sliter mest. Jeg er i dag på dag 11 etter eggløsning... Ang murringen din.. Pausemåneden for oss pergobrukere er jo også en måned med gode sjanser.. Du skriver ikke noe om hvor du er i syklusen, men jeg får følelsen av at du er omtrent på ikm dagen? Alt tyder jo på at du har grunn til å være positiv. Men, vet at det er farlig å være positiv og forvente noe som helst for oss som sliter. Vi blir jo så skuffet når vi tar feil.... Og så er man så vant til negative beskjeder at det nesten er umulig å tro at en positiv plutselig kan dukke opp også! Kanskje må vi tørre å bli litt naive igjen. Det går faktisk ann å bli gravid!Jeg krysser fingre for deg og håper du snart får en god og gledelig beskjed! Lørdagsklem. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4971405-vil-ikke-ha-forh%C3%A5pninger-denne-pp/#findComment-4972134 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene-81 Skrevet 6. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 6. mai 2006 Kjære mia72 Tusen takk for langt og koselig svar. Jeg kjenner meg igjen i hissigheten du snakker om, og det er jaggu ikke lett å ikke la det gå utover de nærmeste. Jeg har ikke kjent så mye til pergo bivirkninger nå i pause mnd heldigvis. Gråter kanskje litt mer en vanlig, men er jo tross alt bedre det en at jeg skjeller ut sambo Jeg har fremdeles litt murringer og heldigvis ingen flere tegn til TR. Hvis jeg hadde eggløsning på dag 19 som jeg har hatt de to gangene jeg har tatt pergo skulle IKM vært på torsdag. Nå er det jo sånn at eggløsning i pause mnd som regel kommer litt senere. Vet ikke helt hvor mye men.. Uansett er planen at jeg tester i morgen og jeg vet at hvis jeg får et negativt svar blir jeg kjempe lei meg. Faktisk mer lei meg en vanlig, nettopp fordi jeg nå har hatt murringer i to dager, noe jeg ikke pleier å ha før TR er kommet for fullt. Klarer ikke lenger å holde forhåpningene borte... Er dette din første pergo kur ? Lykke til med testing på mandag mia72, krysser fingrene for deg Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4971405-vil-ikke-ha-forh%C3%A5pninger-denne-pp/#findComment-4975292 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå