Anonym bruker Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 Selv om man skal kle de, så bør det vel smøres i ansiktet og hender? Selv om de skal være i skygge så reflekterer vel solstrålene. Hva gjør dere? Og hvilken solkrem?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2006 #2 Skrevet 6. mai 2006 Merkelig at ingen har svart på dette spørsmålet.
brooklyn Skrevet 6. mai 2006 #3 Skrevet 6. mai 2006 Jeg svarer gjerne:) Min lille på 9 mnd har solkrem på armene, hendene, i ansiktet og i nakken. Han har klær på, men nekter plent å være i skyggen..Han skal ut i solen og pille på alt mulig. I skyggen er det bare kjedelig. i tillegg bruker han solbriller og har på en solhatt med brem. Ikke alle som synes det er nødvendig med solbriller, men jeg synes virkelig det er det beste. Han myser i det sterke lyset selv med solhatt på, så da er solbriller tingen. Må bare ta dem på han når han er i sollys. I skyggen vil han ikke ha dem på. Sta liten kar jeg har!!
Jetamio Skrevet 6. mai 2006 #4 Skrevet 6. mai 2006 Nakken har jeg faktisk ikke tenkt på.... bruker Seba Med sin, SF 30..
Miiia Skrevet 6. mai 2006 #5 Skrevet 6. mai 2006 Heisann... Jeg var innom en Mor& Barn butikk i går å spurte siden jeg også lurte på det, der sa de at Ja, man burde smøre barn med solkrem, det finnes egen barnesolkren å den er best siden den sitter mye bedre da barn gnir seg i ansiktet osv. Også skal man bruke solfaktor 20 fikk jeg beskjed om, du får kjøpt slike hvertfall hos Cubus veit jeg... Mvh
frk P Skrevet 7. mai 2006 #8 Skrevet 7. mai 2006 och så ska man använda särskild solkräm för barn, som bara innehåller partikelfilter (fysisk filter). Vi använder en från apoteket, Cosmica solkrem for barn, sf 25
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 7. mai 2006 #9 Skrevet 7. mai 2006 Jeg bruker solkrem ja. Solen "virker" selv om de er i skyggen. =)
Nr2-og3 har kommet- lykke! Skrevet 7. mai 2006 #10 Skrevet 7. mai 2006 Bruker solkrem ja ) Babyline sin er helt uten giftstoffer, så den gikk jeg til innkjøp av igår! Var en test på www.groennhverdag.no hvor de har en liste over hvilke solkremer som er ok å bruke ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå