Gå til innhold

Fostervatn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Korleis ser ein om ein har begynt å lekke fostervatn? Har komt så mykje utflod som liknar meir på vatn dei siste dagane at eg har begynt å lure litt.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en telefon til føden om du er i tvil!

Her inne får du i beste fall et riktig råd som du ikke helt vet om du tør stole på, i verste fall mange motstridende som gjør deg forvirret og sliten.

Men: husk å gi oss beskjed om hvordan det går da!

Skrevet

Det har også begynt å sive ut av meg, og jeg er også usikker på om det kan være fostervann. Har hatt utflod i hele graviditeten, men den har vært tykkere. Bør man ringe føden om man lurer på om man lekker fostervann, eller er det normalt på slutten? Har 2 uker til termin

Skrevet

Man skal ikke lekke fostervann,kan være fare for infeksjon..Mitt fostervann er gått får ett døgn siden men ingen tegn til fødsel av den grunn..Må inn 2 ganger om dagen nå til kontroll,blir satt i gang nå snart om det ikke skje noe av seg selv...Så lekker dere,kontakt føden,da skal dere bli holdt under oppsyn!!!

Skrevet

ok, takk for svar, emn hvordan vet jeg forskjellen på om jeg lekker eller om det bare er tyntflytende utflod?

Skrevet

Ja si det,på meg var det blankt og tynt og gikk rett gjennom klærne...Tok GU på sykehuset for og sjekke at det var vann i etterkant så de skulle være sikker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...