Gå til innhold

September: Jente!


guita

Anbefalte innlegg

Vi var på UL nå 2.mai og alt var bra.. så godt å se..

 

Nurket sprikte med beina akkurat i rette øyeblikk, så da ble det enda en JENTE til i BIM-gjengen! Og vi som hadde vært så sikre på at det var en gutt...

 

Har lagt ut både mage-bilder og UL bilde under nicket om noen vil se.

 

Fikk termin 2.okt, så da er jeg nok en gang skjøvet over, men jeg henger litt med dere likevel, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kos, gratulerer!

Mange jenter på BIM september nå ja :)

Våre UL bilder ble så uklare, og siden vi måtte betale 20 kr pr bilde blie det ikke til at vi tok med noen. Vår lille la seg aldri i profil, så ble i grunn vanskelig å se noe i det heletatt. Har bilde fra privat UL da, så har i alle fall noe :) Jordmor tippet, men var usikker på kjønnet for vår del, så vi får vente i spenning frem mot fødselen (dersom jeg ikke bestiller 3D da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi vurderer også 3D! Navlestrengen var i veien for å kunne se kjønnet, og vi er såååå nysgjerrige...! Dessuten høres jo 3D veldig spennende ut, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så gøy da.. Blir rene jentegjengen det her hehe:) Men noen må jo få gutt vel...

 

Bare koselig om du fortsetter å bli med på treffene våre for det da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.

Gratulerer. Det er tydeligvis mange jentemamma'er her, men jeg skal ha gutt denne gangen, så da er det i alle fall en=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis!!

begynner jo nestenå lure her, bare jenter jo.. Men det er jo så kos da:-).

Vi har fått det bekreftet to ganger, men skal på 3D UL også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi venter gutt! Jordmora var så sikker at jeg tror på det. Hun prøvde å vise det fra fire forskjellige vinkler for at vi også skulle se det, men jeg syntes ikke det var så tydelig, jeg ... Vår lille prins lå så fint, sprellet med både armer og bein, lekte med navlestrengen og var så fin ...! :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Gratulerer med jente...*Koselig*

 

Når vi var på ultralyd lå fosteret å kneip med bena så jordmor hadde ikke sjangs til å se hva det var!!! =) en liten luring!!! =)

 

Magefølelsen sier det er jente og det har den sagt fra dagen jeg visste at jeg var gravid... så det er spennende... alle rundt meg tror det er jente også... for meg er det akkuart det samme hva det blir så lenge det er friskt..men har ikke tålmodighet til å vente til september så blir nok 3d ultralyd!!!! Hvor har dere tatt 3d???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...