Gå til innhold

April: Nå er det egentlig 1 år siden jeg hadde termin=)

Anbefalte innlegg

Hadde to terminer, 05.05-05 og 06.05-05 hehe,ikke store forskjellen på det da,bare en dag,men det skulle vi ikke ha noe av nei,vi skulle kom hele 5 uker før det=)

Så da ble datoen 01.04-05 =) hihi=)

Rart å tenke på at det er 1år siden jeg hadde termin,men at Simen er 13 og 5 dager nå:) ja,ja..hadde vært litt gøy om han hadde kommet 05.05-05 da,men 1.april er også er "spesiel" dag da:)

Hadde han ikke kommet da,så hadde jeg ikke vært her å blitt kjent med så mange koselige aprilmammaer (og noen snikmedlemmer da,hihi) og aprilbabyer=)

Så er litt glad for at han kom da han kom=)

Husker jeg sendte mld. til mamma kl.00.30 natt til 31mars,da vannet hadde gått,men hun hadde lagt seg,men pratet med henne dagen etter,da hadde hun fortalt min lillesøster at hun skulle kanskje bli tante idag (torsdag 31 mars) men da sa søteren min klart ifra,at hun var absolutt ikke klar,så han måtte vente en dag!! =) hihi,og hun er bare 7år:) så søtt=)

Mange klemmer til dere alle=)

Fortsetter under...

Ja rart å tenke på - at han kom så lenge før termin.

At det er et år siden han skulle komt - og alt ble snudd veldig på hodet da han meldte sin annkomst.

Ja eg klarte ikke å gi slipp på april damene selv om snuppa kom i mars... bare måtte være her.

Ja tenk at tiden har gått så fort. Jeg skjønner bare ikke hvor tiden er blitt av????????? Sv.skapet gikk da ikke så fort...........

Det var vi som fikk datoen 05.05.05;-) men hun skulle jo kommet 10 dager før....men men greit med en dato det er lett å huske..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...