Gå til innhold

Er stølhet et symptom?


gutt07 & jente09

Anbefalte innlegg

Jeg har vært kjempestøl i magen de siste dagene.. Ikke trent eller gjort noe spes. Jeg har ikke noen andre symptomer, og IKM er om ei uke ca.. Noen gravide som opplevde det samme. Takknemlig for svar =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på det samme... Veksler mellom stølhet og menssmerter her jeg, har ikm i morra! Tuuusen andre symptomer her også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.......om det er et symptom, vet jeg ikke! Men jeg har vært "støl" i magen et par dager(har garantert ikke trent det på meg!;o))....og i dag testet jeg jaggu positivt!

 

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også var kjempestøl i magen - og jeg har heller ikke trent !

Og er gravid :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hat trent, men det gjør jeg nesten hver dag, så jeg burde ikke vært støl pga trening, men ja, har faktisk vært det. Testet positivt i dag, tror jeg er litt under tre uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forresten ikm? Har ikke rukket å sette meg inn i ting.

Apropos symptomer, jeg har vært noe så helt sinnsykt tørst, og innmari svimmel, men det virker som det har gitt seg litt nå. Kan det ha sammenheng med graviditet? (Er i underkant av tre uker på vei, tror jeg, fant ut i dag.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKM er ikke kommende mens... :) Håper jo at den ikke kommer. Tror hvertfall svimmelhet er et symptom. Ble litt nysgjerrig jeg nå, om stølheten kan være et tegn :) Spennende.. Men er vel litt tidlig å teste når IKM ikke er før neste helg... Har så lyst på en spire i magen min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...