babylover Skrevet 5. mai 2006 #1 Skrevet 5. mai 2006 Håper det er noen snille sjeler som vil hjelpe meg...Fikk ny termin i dag, 2 desember i staden for 3. har prøvd å endre det på termin listen, men får det ikke til. på førehand takk
Gjest Skrevet 5. mai 2006 #2 Skrevet 5. mai 2006 hva med å kopiere den siste liste, fjerne den gamle datoen din, og legge til en ny? klem
babylover Skrevet 6. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2006 men jeg er ikke så flink med dataer, så jeg får det ikke til!!!
nytt nurk i juni Skrevet 6. mai 2006 #4 Skrevet 6. mai 2006 Det hjelper kanskje at jeg er like fjern på det området som deg Tror ikke jeg heller får det til...hehe...
Hanne og jentungen Skrevet 6. mai 2006 #5 Skrevet 6. mai 2006 Jeg kan fikse det for deg:) Men til neste gang: 1. høyreklikk og dra fra der du vil starte kopieringen til der du vil slutte (altså marker det du vil kopiere) 2. så trykker du Ctrl c for å kopiere og Ctrl v for å lime det inn i f.eks word. 3.ta vekk din gamle termin og sett inn din nye. 4. Trykk Ctrl a, da markerer du hele worddokumentet. Ctrl c for å kopiere det. 5. Så åpner du et nytt, blankt innlegg og trykker Ctrl v. Men jeg skal gjøre det for deg jeg:)
Hanne og jentungen Skrevet 6. mai 2006 #6 Skrevet 6. mai 2006 Nå er du inne på lista med riktig termin:)
babylover Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2006 tusen takk!!! Det var virkilig snilt gjort... godt det finnes noen som deg der ute, takk igjen
Hanne og jentungen Skrevet 7. mai 2006 #8 Skrevet 7. mai 2006 Ingen årsak:) Hvorfor ikke hjelpe når jeg kan?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå