Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med det? Sliter fryktelig med energien, og legen finner ikke ut hva det er.. Tenkte kanskje homeopati kan være greit å prøve...

(Noen som vet hvordan prisnivået ligger hos dem forresten?)

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har forsøkt homeopati ved to anledninger og begge ganger med god effetkt. Sist gang jeg fikk homeopatisk behandling var etter fødselen. Jeg var fullstendig utslitt og fikk heller ikke sove noe særlig selv om jeg trenge mye søvn. Allerede etter første behandling merket jeg at jeg fikk litt mere energi. Det har gått framover for hver behandling og nå føler jeg meg ganske fin (så "fin" som en kan forvente å være når man har et lite barn hjemme). I tillegg til homeopatisk medisin får jeg også fotsoneterapi og akupunktur. Medisinen er ikke dyr, rundt 100 kroner, men konsultasjonene er ganske dyre. Første timen betalte jeg 800 kroner for, 650 kroner for neste og så 380 kroner for de påfølgende timene. Skulle jeg trenge behandling senere så regner jeg med at jeg må ut med 380 kroner, for da er jeg allerede i systemet/jeg er "kartlagt". Jeg anbefaler deg å gå til homeopat. Hverdagen min har blitt en helt annen etter at jeg begynte behandlingen. Kan også nevne at jeg tidligere fikk bukt med hyppige bihulebetennelser samt en lei type hodepine ved hjelp av homeopati.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...