Gå til innhold

Til dere som har ikm rundt 8 mai.........

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikm den 6./7. mai! Full av symptomer her... Lett hodepine som kommer og går, svimmel til tider, menssmerter siden forige mens (stølhet/ubehag nederst, litt stikking), ømme bryst, ubehag i mellomgulvet (føler jeg er på vei til å kaste opp, men ingenting skjer), trøtthet og sist, men ikke minst en følelses av at noe skjer... Om ikje denne måneden så om ikje lenge!

Snudd litt tarot kort å sånn, drømt to netter på rad at jeg er gravid (aldri gjort det før)

Tok test forige lørdag som ble negativ og i morrest som også var negativ! Tok quick respons som jeg har hørt så mye tull om, får håpe at den var negativ fordi testen er dårlig og fordi det var tidlig!

Håper virkelig at dette er vår måned=)

Noen andre ting du eller andre har merket denne måneden?

Masse lykke til! Klemmer fra meg! (Godt å få "skrytt" om litt symptomer, som helt sikkert ender i tr....)

Heisan håpefull

Ja i dag er det jo 6 mai, har du tatt noen test i dag eller skal du vente til i morgen. Tok du test forrige lørdag? Jeg har fortsatt litt mer ømme bryst i dag, men det har hendt at jeg har hatt før ikm også, så det trenger jo ikke å være noe tegn, har en litt sånn rar følelse, men det kan jo bare være en ønsketenkning også hva vet jeg...............

gyda

En del av meg tenker at det er jo ikke noe vits i å ta test, er jeg gravid så kommer jo ikke mensen likevel! En annen side gleder seg veldig til å se to streker for første gang da... Men jeg tror jeg hvertfall venter til mandagen eller tirsdagen hvis ikke noe har skjedd! Har, som sagt, en følelse av at noe er på gang, men velger å tro at mensen kommer så slipper jeg å bli skuffet! =)

Men er jo veldig spendt da!

Mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...