Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blåser alltid hatter og høy her hos oss. Trenger ei sommerlig lue som har øreklaffer eller lignende, så vi slipper øreverk. Gjerne en form for caps. Jeg har en gutt på ett år.Noen som vet om noe sånt? Jeg har lett og lett.

Skrevet

Jeg kjøpte en på en butikk som heter Engler og cowboyer, noe i den duren...

Tynn lue som gikk nedover ørene og hadde skygg. Kosta 179,- og det er den verdt.

Skrevet

Jeg kan ikke hjelpe deg med luer, men jeg kan litt om øreverk. Man får ikke øreverk av at det blåser på ørene. Det er en infeksjon som ofte kommer i forbindelse med forkjølelse. Sørg for at kanaler er åpne opp mot ørene (nesespray er løsningen) så unngår du i stor grad denne infeksjonen.

Det kan jo godt være at man bli kald uten lue og dermed øker sannsynligheten for øreverk, men vind alene skaper ingen verk!

Skrevet

Jeg har også en gutt på ett år og det blåser noe jævlig her også. Jeg var å kjøpe Reima sin sommerlue, med cap og øreklaffer og knyting under haka. Pluss snøring bak på lua slik at lua sitter som støpt (sånn som det ofte er på voksen-luer). Lua kostet enten 179 eller 279, husker ikke helt, men den er i allefall kjæmpegod!!

Skrevet

På Borgerud hadde de mange kjempefine sommerluer både til gutter og jenter. Jeg kjøpte tre stykker, en hvit vanlig solhatt med knyting og øreklaffer, en i olastoff med skygge, øreklaffer og knyting og en blå foret i jerseystoff :-)

De kostet 99,- kr per stk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...