Gå til innhold

Jente eller Gutt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror du må belage deg på å vente til dess...

De fleste kjerringråd om kjønn som man får er ikke helt til å stole på...Jeg var heldig nok til å ikke være kvalm de første tre mnd av svangerskapet,så mange konkluderte med at "ja da var det soleklart at jeg skulle få en gutt". Vel,jeg har visst en jente i magen,JM var veldig veldig sikker.

Andre sier at om man får jente,så får man tidlig den brune stripen fra navlen og ned.... Jeg har jente i magen men ingen stripe ennå, er 22 uker på vei...

Hvis man vil høre på råd som disse, så lykke til... Det er en jungel av dem der ute. Om det er fullmåne rett før du ble gravid,ja da er det jente...Om det blåser på torsdagen i din uke 10,ja da er det gutt...

Misforstå meg rett. Er ellers veldig tilhenger av gode kjerringråd. De gamle konene var gjerne lurere enn dagens leger på en god del områder.. Men akkurat det med å vite kjønn så tidlig...Det har jeg ikke tro på...

Tålmodighet er en dyd :) Lykke til!

PS, du kan jo ringe en privatklinikk og bestille ul som du selv betaler for ( det gjorde vi,- 875,- på volvat,to uker før den vanlige kontrollen...) Men da vi hadde vår første ul, så kunne de ikke se kjønn...så venting er vel ditt sikreste kort...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4969553-jente-eller-gutt/#findComment-4970351
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...