Gå til innhold

Hva gjorde dere i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sto opp, stelte meg selv og lillemor, la lillemor igjen for frokostdupp. Da ryddet jeg litt, og surfet litt å nettet :)

Hun våknet, så lekte vi litt, skiftet bleie, spise, lekte litt mer, før vi gikk ut rundt 11. Gikk en tur, stoppet på en cafe og kjøpte en avis og en take away-kaffe, og satte meg i sola og leste og drakk kaffe!

Møtte mamma, vi gikk til en annen cafe og spiste lunsj, lillemor våken, fikk pupp og bestemorkos, før vi gikk hjemover igjen. Var hjemme rundt 14.30, lekte litt, tok av klær så hun lå i bare body og bleie. La oss på senga sammen, hun spiste litt, så sovnet vi begge to :)

Samboeren min kom hjem, jeg lagde middag, han hang opp klær på tørkeloftet, vi lekte litt med lillemor sammen. Han badet henne, tok på pysj, hun fikk pupp og la seg (litt motvillig, våknet en 3-4 ganger, argh....).

Samboeren min dro ut med en kompis, jeg sitter her alene og vansmekter! ;D

Neida, det er 2.gangen han er ute siden Guro ble født, så det er heeeelt greit...jeg liker dessuten å være hjemme alene. Nå skal jeg se litt på tv med laptopen i fanget, surfer etter inspirasjon til å lage babyalbum! Og så blir det vel en tidlig kveld som vanlig tenker jeg ;)

Så sånn var min dag!

Gidder ikke å gå like mye i detalj som Marthe-mor her;) Men sto opp, gikk ut en tur en times tid etterpå. Gikk 1,5 time, lot gutten forbli sovende i vogna utenfor. Da han våknet ga jeg han mat og så dro vi ut til ei venninne av meg. Skravlet, spiste lunsj og koste oss litt i sola. Så bar det hjem, og i kveld har jeg og mannen bestilt pizza og sett idol. Nå sitter jeg her da:)

så koselige dager!:)

Gutten min trøbla med sovinga i går så jeg trilla rundt om kring i fire timer.. men i dag våknet han halv åtte, lå å pludret til åtte. Ammet og stelte han før han sovnet igjen i ni tiden. Da satt jeg og sambo ute i sola, leste avis og drakk kaffe. Han våknet igjen halv elleve, la han på magen og i babygymmen. Trillet på tur fra halv tolv til to. Han våknet tre, spiste og lekte på babygymmen igjen. Etterpå lå han lenge på sofaen å pludra med faren sin ( mens jeg satt ute i sola med en bok om spebarnsutvikling jeg lånte på psykologisk fakultet i dag). Faren la han når han ble sliten .. og nå våkner han igjen.. skal mates nå!

stas å være hjemme med småttiser ja! sååå kos og hver dag med sol kan bare nytes. Ikke opp for å stresse til jobb, eller timer med eksamenslesing! Fryyd og gammen!

Ha en super dag jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...