Gå til innhold

Venter og venter......Flere???

Anbefalte innlegg

Hei!!

Er 18+5 i dag.... Magen er ganske stor alerede men jeg kan ikke kjenne noe! (Ikke som jeg vet er babyen iallefall...)

Kjenner flere som er gravide og de har kjent bevegelser lenge!!!

Dette er jo min første da....

Jeg vil også kjenne nurket mitt!!!

Flere som venter og venter????

Gleder meg til å kjenne noe!!!!!

:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4969331-venter-og-venterflere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjente første sikre livstegn i forgårs,da var jeg 19+2.

Dette er mitt andre svangerskap,normalt kjenner man da tidligere.

Du skal ikke bekymre deg,det kommer nok (",)

Litt vanskelig å skille i starten,man tror ofte det er luft...

Nå kjente jeg flere små dunk på rad (litt under navlen)

Hei

Jeg startet på uke 23 i går, og kjente første spark tidligere denne uken, men det gikk tre dager før jeg kjente neste spark. Har kjent det 5 ganger nå, og det har vært 3-7 spark på en gang. Hadde kjent en slags romstering før, men når jeg først kjente spark, var jeg helt sikker på at det virkelig var spark. Har forliggende morkake, så antar det er årsaken til at jeg kjente det så sent. Har ikke vært engstelig da, for jeg har svært lenge kjent hvor barnet ligger utenpå magen, og den flytter seg hele tiden. Det rare er at jeg ikke kjenner at den flytter seg! Utålmodig jeg også, vil helst kjenne noe flere ganger om dagen, og det har jeg ventet på sidenuke 11 tror jeg.... ha-ha (er førstegangs).

Jeg har kjent liv for et par dager siden.. Jeg også følte at jeg ventet og ventet. Men vet jeg så masse liv på ultralyden, men så endelig kjente jeg det. Kjentes ut som bobler som sprakk og bobling.. hehe.. veldig spesielt å høre det.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...