Gå til innhold

Oktober: Hvor er dere fra?


Dibber

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann alle sammen:)

 

Jeg er fra Hammerfest,laaangt oppe i nord:) Venter mitt første *utrolig stolt* Har termin 25.oktober:):)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på Tårstad i Evenes kommune i i Nordre-Nordland, på grensen til Troms. Venter barn nr3, sv-skap nr2. Termin 8 oktober. Jentene er 6 år, fyller 7 17. oltober

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 31 år, og venter ei prinsesse den 1 oktober.... Har to sjarmørgutter fra før, og bor utenfor trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg bor aller lengst nord og øst....bor i Vadsø i Øst-Finnmark! Kommer fra Oslo og skal flytte til Moss om en måneds tid....håper vi finner hus :-) Vi venter vårt første ifølge UL 16.oktober og menstermin sier 19. oktober....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Bærum og venter vårt første barn 10.oktober på bærum sykehus. Noen andre som skal føde samme sted ca samtidig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i Bergen, men kommer begge fra Ålesund! Vi venter vår første i oktober:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi er begge fra bergen og bor i bergen, kommer ikke til å flytte fra denne byen nei

vi venter vår første i oktober. den 14 oktober. 13 dager før min dag. hheheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ursprungligen fran Linkoping Sverige. Men flyttade till Oslo, Norge pga karleken. Gifte mig o skaffade barn. Vantar andra barnet den 4/10. Bor dock numera i Daytona Beach, Florida Usa :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...