Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har ligget litt under hele veien, og jordmoren sa at alt så bra ut, men at jeg ikke kom til å få noen stor baby. Målte etter akkurat ferdiggåtte 32 uker, og da var SF på 28. Så da kan jo SF på 34 muligens bety stor baby for deg, men hva "stor" egentlig betyr, er kanskje vanskelig å si? Gutter er jo for eksempel større enn jenter, og jeg får jente.

jeg var på kontoll hos jordmor i dag og er 33 uker på vei og målte 29, er sikkelig beskymret nå, hun bare sa ja vi får se om fjorten dager da,men jeg er beskymret over babyen din. Jo takk skal du ha ikke søren om jeg venter i fjorten dager for og se ann ass. er det noen andre som har hatt like mål som meg like langt???

Annonse

Jeg hadde også "bare" 29cm SF mål i uke 33.. Jordmor ble bekymra og sendte meg på ekstra UL.. Det var fordi målet hadde flatet såpass mye ut allerede,har hele tiden ellers liggi over den røde streken på skjemaet. Var på UL i uke 35 og fikk estimert vekt på babyen til ca 4kg ved fødsel,så ingen liten baby her hvertfall.. Alt var bra ellers,han fikk den næringen han trengte. Skal inn til enda en UL nå til mandag,UL legen ville gjøre en slags kontroll ut av det. Er da 37 uker og håper alt fortsatt er bra med lillegutt i magen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...