Gå til innhold

Han er så vanskelig å legge for tiden! 7 mnd..

Anbefalte innlegg

Han sovner ofte ikke før halv ni, og av og til halv ti.. ( til vanlig halv sju eller sju) Travelt. Er kjempetrøtt kl 18, og får grøten. Nekter å drikke melk etterpå. (får vann i glass under grøten) Kanskje er det så mye som skjer i livet hans nå at han ikke har tid? Andre med samme problemet?

Fortsetter under...

Hei.

Jenta mi på 7 mnd er likedan. Har alltid vært enkel å legge, legger seg og mellom 19-19.30. Men nå er det bare surr!! På dagen og ligger hun bare å sutrer og griner lenge. Må legge henne i flere timer før hun endelig gir seg og sovner! Åh, er jo helt pyton jo..Hadde henne ute i dag, sovna etter 1 time i vogna og så sov hun i hle 15 min! Er det mulig??

Skjønner ingenting jeg, men håper det er en periode og at det bedrer seg fort : )

Slitsomt!!!!

Samme problemet her, men så har hun nettopp kommet seg opp på alle fire og står å gyner, så enten har hun ikke tid til å sove, eller så er det varmen. For hun sovnet fint i går (en uke siden sist), og da hadde jeg hatt vinduet åpent hele dagen i forveien (og om natten), og hørte ikke en lyd fra henne i hele natt. (i motsetning til resten av uken, hvor hun har våknet en del om natten)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...