Gå til innhold

så hoven i kroppen at "kulene" på anklene ikke synes,andre?!

Anbefalte innlegg

cheezus,merka i dag at jeg har de kjempeleggene,woæh...hele foten går liksom i ett,de monsterklubbene.litt skremmende,har egentlig fine slanke bein(kanskje en av de tingene jeg er fornøyd med på meg selv) så det var så rart å se de sånn:o)

noen andre?blir det borte rett etter fødsel eller er det individuellt?

utålmodig soltråle 6 dager over tida:o)

Fortsetter under...

hihi akkurat det samme her...føttene ser ut som tømmerstokker og går i ett helt til tærne.........er nok bare vann vi har i kroppen.føttene er det jeg også er mest fornøyd med til vanlig:)

går nok over etter fødselen ja,heldigvis:D

Ja, 1 dag med varme så var det gjort. Har jo merket at jeg har hatt litt vann i kroppen, men i dag, etter at jeg kom hjem fra jobb har anklene mine bare "eksplodert"!!!! Hvordan skal dette gå? Har jo 54 dager igjen : )

Jeg hadde det sånn med første mann...kunne ikke se kulene i det hele tatt. Hadde rett og slett 2 tømmerstokker. Det var vann jeg hadde i kroppen og det forlot kroppen min før jeg dro hjem fra sykehuset. Var 13 kilo letttere da jeg dro hjem enn da jeg kom på sykehuset..+ et gull på 4,5 kilo.

Sånn har jeg det og! Har noen kjemper av noen legger og føtter om dagen! Prata med jm om det i dag, og hun sa at innen et par uker etter fødselen, så er det meste av vannet borte igjen. Håper virkelig det, for det er ikke mye pent! Hadde vært godt å kunne gå i shorts, skjørt eller kjole i sommer uten å være flau over beina... :)

Annonse

ja håper det blir borte kjapt etter fødselen!!vil se liiitt nice ut i skjørt jeg også:o)føler meg som et troll....noen andre som har litt prikking i beina i tillegg?regner med det er litt press på nerver og litt sånn?

forskrekka troll på overtid her:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...